آخرین اخبار ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های آرمان…

کناره‌گیری مدیرعامل باشگاه فولاد بعد از اعتراضات هواداران



مدیرعامل فولاد،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
حمیدرضا شعبانی از سمت مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان کناره‌گیری کرد.

به گزارش ایرنا، تیم فولاد خوزستان لیگ بیست و سوم را با علیرضا منصوریان آغاز کرد اما در ادامه این مربی به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار شد و ایگناسیو مارتینز مربی مطرح اسپانیایی هدایت این تیم را برعهده گرفت.

 

فولاد با مارتینز نیز روند سینوسی را در پیش گرفته و اوضاع در این باشگاه در بحرانی‌ترین حالت ممکن خود قرار دارد. با توجه به حواشی به وجود آمده و نارضایتی هواداران از این وضعیت، مدیران شرکت فولاد به دنبال تغییر و تحولات گسترده در مدیریت باشگاه هستند.

 

با پیگیری‌های خبرنگار ایرنا مشخص شد حمیدرضا شعبانی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بعد از اعتراضات گسترده هواداران این تیم و در آستانه بازی با پیکان، امروز از سمت خود استعفا داده و آن را در اختیار مدیران ارشد شرکت فولاد قرار داده است و مدیران این مجموعه نیز با استعفا وی موافقت کرده‌اند.

 

گفتنی است که پیش از این با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق پرسپولیس برای پست مدیرعاملی این باشگاه صحبت شده‌ بود که وی به پیشنهاد خوزستانی‌ها پاسخ منفی داد. گفته می‌شود بهرام رضائیان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و مدیرعامل سابق باشگاه پارس جنوبی‌جم، گزینه اصلی مدیرعاملی فولاد است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------