آخرین اخبار ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های آرمان…

در فاصله ۲۰ روز تا آغاز جام ملت‌های آسیا؛ آب و برق پِک قطع است، خبری از بازی تدارکاتی هم نیست!



تیم ملی فوبتال ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
در فاصله ۲۰ روز تا شروع رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شرایط تیم ملی فوتبال خوب نیست و همین موضوع باعث ناراحتی کادر فنی تیم ملی شده است.

به گزارش تسنیم، جام ملت‌های 2023 قطر در حالی از 20 روز دیگر آغاز می‌شود که شرایط تیم ملی فوتبال ایران خیلی مطلوب پیش نمی‌رود. آب و برق آکادمی فوتبال و مجموعه پِک (محل تمرین تیم ملی) قطع شده و همین مسئله باعث شده است مربیان نتوانند طبق روال همیشگی برای انجام کارهای خود در این مجموعه حضور یابند، این اتفاق البته ناراحتی امیر قلعه‌نویی و اعضای کادر فنی تیم ملی را در پی داشته است.

 

نکته دوم، عدم برگزاری بازی تدارکاتی برای تیم ملی پیش از سفر به قطر است. قلعه‌نویی از مدت‌ها پیش به‌صورت شفاهی و کتبی از مسئولان فدراسیون فوتبال خواسته بود تیم ملی با برگزاری دو بازی تدارکاتی آماده شروع رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شود، اما تا این لحظه فقط بازی با اندونزی در قطر قطعی شده و دیدار دوم نهایی نشده است. مسئولان فدراسیون فوتبال پیش از این به‌دنبال بازی تدارکاتی با ژاپن و مصر بودند که مذاکرات با آنها به نتیجه‌ای نرسید.

 

موضوع بعدی، عدم صدور ویزا برای قلعه‌نویی برای سفر به ایتالیا و پرتغال است. با وجود اینکه مسابقات جام ملت‌های آسیا تورنمنت رسمی محسوب می‌شود اما طبق عرف، سرمربیان تیم‌های ملی برای مذاکره با سرمربیان بازیکنان لژیونر به کشورهای‌شان سفر می‌کنند تا مذاکرات برای حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی را انجام دهند و این‌گونه نباشد که بازیکن چند روز مانده به شروع مسابقات خودش را به اردوی تیم ملی برساند. شاید فدراسیون فوتبال مکاتبات خود را با باشگاه‌های رُم ایتالیا و پورتوی پرتغال برای حضور سردار آزمون و مهدی طارمی در اردوی تیم ملی انجام داده باشد اما عدم صدور ویزای قلعه‌نویی یا سفر مسئولی از فدراسیون به این دو کشور نشان می‌دهد مکاتبات نتیجه مثبتی نداشته است.

 

موضوع چهارم، حواشی ابطال مجوز واردات خودرو برای ملی‌پوشان بوده که باعث ناراحتی تعدادی از بازیکنان شده است. مجوز واردات خودرو برای بحث صعود تیم ملی به جام جهانی بود و امروز نه‌تنها این مجوز باطل شده، بلکه با وجود قهرمانی تیم ملی در تورنمنت کافا و چهارجانبه اردن و کسب پیروزی در بازی‌های تدارکاتی دیگر پاداشی به بازیکنان و کادر فنی داده نشده است.

 

تیم ملی ایران در اولین بازی خود در گروه C مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 24 دی به مصاف فلسطین خواهد رفت، هنگ‌کنگ و امارات دیگر حریفان ایران در مرحله گروهی هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------