تساوی استقلال مقابل گل‌گهر در سیرجان/ تیمِ نکونام صدر جدول را به سپاهان تعارف زد



دیدار گل گهر و استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در سیرجان مقابل گل‌گهر سیرجان به تساوی دست یافت و دو امتیاز حساس از دست داد.

به گزارش تسنیم، تیم‌ فوتبال استقلال از ساعت 15 امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهید سردار قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف گل‌گهر رفت و با تساوی یک بر یک متوقف شد. مسیح زاهدی (20) گل‌گهر را پیش انداخت ولی کوین یامگا دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند.

 

در سال‌های اخیر پنالتی‌های زیادی در دیدار استقلال و گل‌گهر اتفاق افتاده و کوین یامگا چند بار از نقطه پنالتی دروازه حریف آبی‌پوشان را باز کرده بود و امروز هم با همین فرمول تکراری موفق به این کار شد.

 

شاگردان جواد نکونام با این تساوی 29 امتیازی شدند و در صورت برتری سپاهان در بازی با آلومینیوم اراک صدر جدول را از دست خواهند داد. شاگردان اوزونیدیس نیز با 19 امتیاز در رده هفتم جدول ایستادند.

 

ترکیب گل‌گهر: محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، مسیح زاهدی، سامان فلاح، بهنام برزای، حمید بوحمدان، احمدرضا زنده‌روح، علیرضا علیزاده، سعید سحرخیزان (74 - میشل تی ورده)، علیرضا کوشکی (86 - امیر اسلام‌طلب) مهدی ممی‌زاده (74 - اریک بایناما).

 

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، آرمین سهرابیان، کوین یامگا، ابولفضل جلالی (75 - جعفر سلیمانی)، مهدی مهدی‌پور (75 - سعید مهری)، آرش رضاوند (86 - زبیر نیک‌نفس)، آرمان رمضانی (86 - آرمان رمضانی)، امید حامدی‌فر، مهرداد محمدی (64 - پیمان بابایی)، روزبه چشمی و صابر حردانی.

 

داور: پیام حیدری

 

نیمه اول

دقیقه 13: توپی از جناح راست به محوطه جریمه گل‌گهر ارسال شد که به شکل اتفاقی در حال رفتن به داخل دروازه بود، اما مدافعان تیم میزبان توپ را بیرون کشیدند.

 

دقیقه 20: گل‌گهر صاحب ضربه ایستگاهی شد که توپ ارسالی توسط ابوالفضل رزاق‌پور را مسیح زاهدی وارد دروازه استقلال کرد.

 

دقیقه 35: شوت سعید سحرخیزان از پشت محوطه جریمه استقلال به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

 

دقیقه 38: حمید بوحمدان به دلیل خطا از داور کارت زرد گرفت.

 

دقیقه 43: کوین یامگا در محوطه جریمه گل‌گهر قصد ارسال توپ را داشت که توپ به دست مدافع این تیم خورد تا داور به نشانه پنالتی سوت خود را به صدا درآورد.

 

دقیقه 45: یامگا پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و موفق به باز کردن دروازه این تیم شد.

 

 

دقیقه 4+45: صالح حردانی با خطا روی بازیکن گل‌گهر با کارت زرد داور جریمه شد.

 

نیمه دوم

دقیقه 57: ضربه سر احمدرضا زنده‌روح به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

 

دقیقه 65: اشتباه علیرضا علیزاده باعث شد توپ به آرمان رمضانی برسد که ضربه مهاجم استقلال را محمدرضا اخباری به زیبایی راهی کرنر کرد.

 

دقیقه 77: گل‌گهر درون محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیتی مناسب شد، ولی ضربه بازیکن این تیم را سیدحسین حسینی به زببایی از منطقه خطر دور کرد.

 

دقیقه 80: ابوالفضل جلالی که تعویض شده بود به دلیل اعتراض روی نیمکت با کارت زرد داور جریمه شد. علیرضا علیزاده از گل‌گهر نیز دیگر بازیکنی بود که از داور کارت زرد گرفت.

 

دقیقه 90: شوت پیمان بابایی دقت کافی نداشت و به بیرون رفت.

 

***

 

نخستین برد استقلال خوزستان برابر مس رفسنجان رقم خورد

در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز یکشنبه تیم استقلال خوزستان از ساعت ۱۵ میزبان مس رفسنجان بود که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک استقلال خوزستان به پایان رسید تا این تیم نخستین پیروزی خود در این فصل لیگ برتر را تجربه کند.

 

گل‌های این مسابقه را محمود مطلق زاده (۴۵+۱ - پنالتی) و حسین کاظمی (۸۴) برای استقلال خوزستان و میثم تیموری (۷۴) برای مس رفسنجان به ثمر رساندند.

 

در جدول رده بندی لیگ برتر تیم استقلال خوزستان با ۸ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و مس رفسنجان هم با ۱۴ امتیاز در جایگاه دهم ایستاد.

 

نساجی از شکست خانگی فرار کرد/ شجاعی بازی برده را مساوی کرد

در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز یکشنبه نساجی مازندران در نخستین بازی خود پس از استعفای مهدی رحمتی میزبان هوادار تهرانی بود که محمود فکری را دیگر روی نیمکت خود نداشت تا با اندیشه‌های سرمربی جدید خود مسعود شجاعی به میدان برود. این مسابقه در نهایت با تساوی ۲ به ۲ به پایان رسید.

 

در این مسابقه محمد میری (۸) و کریم اسلامی (۴+۴۵) برای هوادار و امیرمهدی جان ملکی (۷۹) و حسین زامهران (۸۹) برای نساجی گلزنی کردند.

 

در جدول رده بندی لیگ برتر تیم هوادار با این تساوی ۱۱ امتیازی شد و در رده دوازدهم ایستاد و نساجی هم با ۱۰ امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند.

 

پیکان و فولاد امتیازات را تقسیم کردند

تیم‌های فوتبال پیکان و فولاد از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید دستگردی تهران (پاس قوامین) به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

کریستوفر کنت، محمد خادمی منفرد، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، علی شجاعی، شاهین توکلی، محمد آبشک، محمد عسکری (۷۹- گادوین منشأ)، محمد علی‌نژاد (۷۹- مجتبی نجاریان)، ساسان انصاری، عادل آرغند (۴۵- محمدرضا غبیشاوی) بازیکنان فولاد در این بازی را تشکیل می‌دادند.

 

محمد ناصری، سامان نریمان جهان، غلامرضا ثابت ایمانی، منصور باقری، حامد پاکدل (۶۳- امیر شهیم)، امیرحسین صدقی، علی اکبر رنجبر، امیر طاهر، محمدجواد آزاده، مجتبی حقدوست و محمدحسین فلاح ترکیب پیکان را تشکیل دادند.

 

فولاد با این تک امتیاز، ۱۲ امتیازی شد و پیکان ۱۱ امتیازی و به ترتیب در رده‌های دوازدهم و سیزدهم قرار گرفتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------