معاون ارتباطات باشگاه استقلال: این حواشی ایجاد شده بخاطر صدرنشینی‌مان است



معاون ارتباطات باشگاه استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال در گفت و گوی تلویزیونی خود در خصوص اتهامات علیه استقلال به صحبت پرداخت.

به گزارش برنا، معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال شب گذشته میهمان یک برنامه تلویزیونی بود و درباره حواشی اخیر استقلال به صحبت پرداخت.

 

مشروح صحبت‌های وی به شرح زیر است:

*یک باشگاه منحل شده به نام شاهین بوشهر، پرونده‌ای را رو می‌کند که شش ماه پیش مختومه شده است و اتهامات کذب و واهی را متوجه مدیرعامل باشگاه استقلال می کند؛ واقعا نمی‌دانم شما از روبرو کردن مدیرعامل باشگاه استقلال با مدیر عامل یک باشگاه منحل شده چه هدفی را دنبال می کنید؛ به جای اینکه به سوژه‌های این‌چنینی بپردازید به گل یکی از رقبای امروز ما بپردازید که قبل از کرنرشدن کمک داور باید پرچم آفساید می‌زد و داور در سوت خودش می‌دمید.

 

*همه حواشی ایجاد شده به این دلیل است که استقلال در صدر جدول حضور دارد و به خاطر موقعیت فعلی ما، این موارد به وجود آمده است. اگر استقلال صدر جدول نبود، هیچ کدام از این مشکلات به وجود نمی آمد. سوال من این است که آیا شما به هر کسی اجازه می دهید که روی آنتن بیاید و به برنامه شما تهمت بزند؟

 

*در رسانه‌ها هزاران موضوع مطرح می‌شود چرا پرداخته نمی‌شود؟ فقط باید به ماجرای یک باشگاه منحل شده و یک پرونده مختومه شده پرداخت؟ پشت این موضوع به صراحت آقای ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال است. 

 

*آقای ممبینی گمان می‌کنند که آقای خطیر به دنبال این است که دبیر کل فدراسیون فوتبال شود و قصد دارد ایشان را تخریب کند اما سخت در اشتباه است چون آقای خطیر چنین قصدی ندارد. 

 

*از اتوماسیون اداری فدراسیون فوتبال یک نامه بیرون رفته است و کاملا هم مشخص است. اگر کسی پی دی اف نامه را بیرون داده باشد معلوم است که گذارنده نامه، این کار را کرده است و اگر کسی دانلود کرده باشد هم مشخص است. اصلا کسی نامه را دانلود نکرده است. کسی که نامه را گذاشته، آن را منتشر کرده تا باشگاه استقلال را تحت فشار بگذارد. 

 

*درباره جعل در قرارداد منزل بازیکن تیم ما صحبت می‌کنند؛ به علاوه مدیرعامل، یک نفر از اعضای هیات مدیره می‌تواند قرارداد را امضا کند؛ چون آقای خانی از بخش امور مالی جدا شده بودند، آقای سمیعی امضا کردند. 

 

*محتوای نامه ما در مکاتبه‌مان با فیفا این بوده است که مطالبات طلب‌کاران خارجی ما از محل مطالبات‌مان در فیفا پرداخت شود. استقلال در فیفا مطالبات دارد. 

 

*همه این حواشی که در طی این چند روز اخیر به وجود آمده برای تخریب آقای خطیر است؛ پیشینه علی خطیر در فوتبال ایران کاملا مشخص است و هیچ کس نمی تواند به آن خدشه ای وارد کند.

 

‌*یک مثلث در جهت تخریب باشگاه استقلال و آقای خطیر شکل گرفته است. وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال خوشبختانه پیگیر این قضیه هستند و شما می بینید و همه روشن می شوند که پرونده سازی علیه استقلال انجام شده است.

 

 چرا پیرامون هرچیزی که درباره باشگاه استقلال گفته می‌شود وقت می‌گذارید و صحبت می‌کنید؛ چرا به موضوعات مشابهی همچون صحبت‌های آقای رسول‌پناه درباره سرمربی تیم رقیب نپرداختید؟ برای مدت زیادی می شود به همه دروغ گفت اما برای همیشه نمی شود دروغ گفت!

 

*جالب است که خود شما مجریان گفته اید اتفافات باشگاه شاهین بوشهر ربطی به استقلال ندارد بعد نماینده باشگاه متحل شده را روی خط می آورید! استقلال ۴۰ میلیون هوادار دارد. به هواداران میلیونی استقلال، توهین نکنید.

 

‌*ما می دانیم این پرونده‌سازی‌ها از کجا آب می خورد اما همه کسانی که این پرونده ها را علم کرده اند بدانند نه استقلال و نه علی خطیر با این شوخی‌ها تخریب نمی‌شود. باشگاه سپاهان علیه استقلال بیانیه داد، ما محروم شدیم. بین دو نیمه بازی گل گهر - استقلال، باشگاه گل گهر بیانیه داد، هیچ کس با این باشگاه برخورد نکرد!

 

*همانطور که گفتم در بازی با سپاهان بین دو نیمه بیانیه دادند و ما تنها جوابیه دادیم و محروم شدیم؛ دیروز دوباره گل گهر بین دو نیمه بیانیه داد. هر تیمی به استقلال می‌رسد به دنبال بیانیه دادن است. تنها تیمی هستیم در بین بالانشینان که سقف قرارداد را رعایت کردیم اما هر روز برای ما یک داستان درست می کنند. اگر می خواهید استقلال نباشد، بگویید! راه دیگری را انتخاب کنید‌

 

*پرونده تیم شاهین بوشهر هیچ کلاف سردرگمی نبوده و ۶ ماه پیش پرونده مختومه شده است. هدف از نشر این حواشی تخریب است. دبیرکل فدراسیون فوتبال، شب آخر نقل و انتقالات پنجره ما را بست که استقلال نتواند بازیکن نگیرد.

 

*همان مثلثی که گفتم به دنبال تخریب استقلال و آقای خطیر هستند. نهادهای نظارتی در حال پیگیری و تحقیق هستند و به زودی همه چیز مشخص می شود.

 

‌*شما نباید قداست باشگاه بزرگ استقلال با چهل میلیون هوادار، باشگاهی که دو بار قهرمان آسیا شده را زیر سوال ببرید و با یک باشگاه منحل شده در مقابل هم قرار بدهید. شما نباید استقلال را در برابر یک تیم منحل شده قرار دهید. 

 

‌*من به مردم دوست داشتنی بوشهر و تیم با ریشه شاهین بی‌احترامی نمی‌کنم بلکه می‌گویم نباید مدیرعامل یک تیم منحل شده را در برابر مدیرعامل باشگاه استقلال قرار دهید.

 

 ‌*جایگاه اخلاق در فوتبال ایران کجاست؟ قرار بود همه از فوتبال لذت ببرند نه اینکه صبح و ظهر و شب تنش و بیانیه باشد. 

 

*‌فرهنگ باشگاه استقلال، امسال فرهنگ دوستی بوده، آقای خطیر امسال گفت استقلال و پرسپولیس هر دو مظلومند. گفت به آقای درویش که برای هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از آقای مخبر (معاون اول رییس جمهور) وقت می گیرد. ما با فرهنگ رفاقت وارد رقابتهای لیگ امسال شدیم. ما را به کجا کشاندید؟

 

‌*رسانه ای که دست شماست، امانت است. مراقب باشید. به هر کس تریبون ندهید. پرونده شاهین بوشهر مختومه شده و هیچ ربطی به استقلال نداشت که شما به آنها تریبون دادید.

 

*تا روزی که علی خطیر مدیرعامل استقلال است، اجازه نمی دهیم با این کارها حق استقلال ضایع شود. جلوی این بازیها را می گیریم و هوادار بهتر می داند منظور من چه جربان ها و چه کسانی است. مقابل این مدل بازیها که خط تخریب درست کنند و نامه منتشر کنند می ایستیم و به لطف آقای نکونام و کادر و بازیکنان استقلال صدر جدول هم ایستاده ایم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------