آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

هاشمی‌نسب: بیانیه و مصاحبه های گل گهر در تهران تنظیم شده است/ استقلال را وارد بازی مافیا نکنید!



هاشمی نسب،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مهدی هاشمی نسب به بیانیه و مصاحبه های تیم گل گهر واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه گل گهر در حین برگزاری بازی بیانیه ای علیه تیم داوری منتشر کرد. همچنین یکی، دو بازیکن تیم سیرجانی با پیش کشیدن بازی های فصول قبل تیم گل گهر با استقلال، علیه داوری مسابقات گذشته هم موضع گرفتند!

 

مهدی هاشمی نسب مربی استقلال در این باره به فوتبالی گفت:" به نظر می رسد این بیانیه‌ها و مصاحبه های سفارشی در تهران تنظیم و به مقصد سیرجان ارسال شده باشد. متاسفانه برخی ها که نه می توانند از گل گهر دل بکنند و نه برخلاف ظاهر، دل در گروی استقلال دارند، مشغول سمپاشی هستند تا هم مواجب خود را از راه دور حلال کنند و هم تیم موفق استقلال را به حاشیه بکشند. من فقط یک جمله بگویم. این دوستان از سر دوستی با گل گهر این بیانیه را ننوشته اند بلکه از سر دشمنی با استقلال این کار را کرده اند. ماه هم برای هوادار ما پشت ابر نمی ماند و دیر یا زود دشمنان قسم خورده استقلال را خواهند شناخت."

 

وی در گفت و گو با فوتبالی ادامه داد:" استقلال خط قرمز ما و هواداران پرشمار این تیم است. از طریق همین تریبون هشدار می دهیم آقایان! استقلال را وارد بازی مافیا نکنید. اگر این شیطنت ها و مطالب و مصاحبه های سفارشی ارسالی از تهران ادامه داشته باشد، بدون رودربایستی با ذکر نام و نشانی کامل تر، شما را به طرفداران استقلال معرفی خواهیم کرد. شما به فکر خودتان و آینده‌تان باشید و به جای اینکه این ور و آن ور بنشینید و پشت کادر فنی استقلال حرف بزنید، تمرکزتان روی کارتان باشد و فردا روزی که باختید دوباره کل مملکت را مقصر شکست‌تان نکنید!"

 

هاشمی نسب ضمن اشاره به اینکه باشگاه گل گهر وارد یک بازی راه دور شده، خاطر نشان کرد:" در کمال تاسف باز به نظر می رسد برخی دشمنان دوست نمای استقلال که در طول نیم فصل جاری به اهداف شوم خود نرسیده اند، این بار از سادگی یک باشگاه نجیب و با امکانات، سواستفاده می کنند. امیدوارم مدیران باشگاه گل گهر که در سالیان گذشته بارها و بارها از یک سوراخ گزیده شده اند مراقب این افراد زیاده خواه باشند. قدر مسلم هدف این افراد فقط به حاشیه بردن استقلال نیست بلکه زمین زدن گل گهر با سرمربی خارجی هم در افکار پلید دوستان جایگاهی ویژه دارد."

 

مربی استقلال در پایان گفت: "البته استقلال با سرمربیگری جواد نکونام و بازیکنان پرتلاش و بی ادعایش مسیر موفقیت را پیدا کرده و وارد حواشی آقایان نخواهد شد. این مصاحبه هم فعلا یک هشدار جدی است که ادامه آن به ضرر دوستان خواهد بود."

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------