زمان معرفی سرمربی تیم ملی والیبال مشخص شد/ اعلام اسامی سه خارجی



تیم ملی والیبال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرپرست فدراسیون والیبال مذاکره با سه گزینه خارجی مد نظر این فدراسیون برای نشستن روی نیمکت تیم ملی را در دستور کار قرار داده و قرار از بین آنها و یک گزینه ایرانی، سرمربی تیم ملی معرفی شود.

به گزارش مهر، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان 14 آذرماه در حکمی وحید مرادی را به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال منصوب کرد تا وی به عنوان جانشین محمدرضا داورزنی امور فدراسیون را زیر نظر بگیرد.

 

سرپرست فدراسیون والیبال در نخستین روز هفته در جلسه هم‌اندیشی والیبال ساحلی با شرکت مدیران عامل باشگاه‌های فعال شرکت کرد و ضمن بررسی نقاط ضعف و قدرت این رشته جذاب، تهیه برنامه مدون راهبردی را در دستور کار رضا بحریه به عنوان سرپرست کمیته ساحلی قرار داد.

 

مهمترین موضوع این روز های والیبال انتخاب سرمربی تیم ملی مردان والیبال ایران از بین سه گزینه خارجی و یک گزینه داخلی است که وحید مرادی به دور از جریان‌های رسانه‌ای و غیر رسانه‌ای، در هفته گذشته با بررسی اجمالی و مذاکرات انجام شده درباره گزینه‌ها و جلسات مشورتی متعدد آنلاین و حضوری با برخی از متخصصین اهالی والیبال، بازیکنان و پیشکسوتان، مذاکره با گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال کشورمان را به صورت جدی آغاز کرد تا پیش از پایان دیماه از نام سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران رونمایی کند.

 

وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال هفته گذشته جلسه ای آنلاین با یکی از گزینه های اصلی نیمکت تیم ملی ایران برگزار کرد و عصر روز گذشته (یکشنبه سوم دیماه) نیز در جلسه‌ای یک ساعته با لورنزوتی به صورت مستقیم به گفت‌وگو با وی پرداخت و طرفین در خصوص شرایط و اهداف همکاری مذاکرات جدی ای را انجام دادند.

 

جلسات آنلاین مرادی با دو گزینه‌ ی دیگر از جمله ویتال هاینن تا پایان این هفته ادامه پیدا خواهد کرد و هفته آینده با تشکیل دو جلسه کمیته مشورتی و کمیته فنی با ساختاری جدید و با قبول مسئولیت و تعهد اجرایی به صورت جدی‌تر و تخصصی‌تر ازسوی افراد غیر ذی نفع چهار گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال کشورمان مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در پایان گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران مشخص و اعلام خواهد شد.

 

این در حالی ست که با پایان مرحله رفت لیگ برتر والیبال مردان ایران در روز گذشته، مرادی روز چهارشنبه ششم دیماه در نشستی با حضور مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری نیز به بررسی دور رفت و آسیب شناسی این رقابت ها می پردازد تا هماهنگی های لازم برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات در مراحل برگشت و پلی آف انجام شود تا روزهای شلوغ مرادی در فدراسیون والیبال به عنوان سرپرست پرکارتر از همیشه شود.

 

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------