باشگاه استقلال: چگونه خبر هاشمی‌نسب سر از رسانه‌ها درآورد؟/ دشمنان مشغولند!



هاشمی نسب،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه استقلال به نحوه رسانه‌ای شدن خبر دعوت مربی تیم فوتبال این باشگاه به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال واکنش تندی نشان داد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های استقلال و گل‌گهر سیرجان دیروز با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد. مهدی هاشمی نسب، مربی استقلال پس از پایان این مسابقه در مصاحبه تندی مدعی شد که «بیانیه‌های باشگاه گل‌گهر در تهران نوشته می‌شود»!

 

در پی این ادعا، تارنمای رسمی فدراسیون فوتبال دقایقی پیش از هاشمی نسب دعوت کرد تا به همراه فرشید سمیعی، نایب رییس هیئت مدیره استقلال در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حاضر شوند. علی سامره، سرپرست تیم استقلال نیز دیگر دعوت‌شده به جلسه کمیته اخلاق است.

 

این خبر در حالی روی خروجی تارنمای فدراسیون فوتبال قرار گرفت که پیش از آن برخی رسانه‌ها آن را منتشر کرده بودند!

 

مهدی هژبری، معاون ارتباطات باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره نحوه رسانه‌ای شدن این ابلاغیه اظهار داشت: چطور ممکن است خبر دعوت مربی استقلال به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال قبل از انتشار در سایت رسمی فدراسیون و قبل از ابلاغ به باشگاه استقلال و قرار گرفتن در اتوماسیون سازمان لیگ، سر از رسانه‌ها درآورد؟!

 

وی افزود: این اتفاقات به خوبی نشان می‌دهد که برخی افراد در فدراسیون به دشمنی خود با استقلال ادامه داده و قصد دارند به حاشیه‌سازی‌ علیه استقلال ادامه دهند.

 

معاون ارتباطات باشگاه استقلال اضافه کرد: مشخص است که این خبر از چه کانالی به بیرون درز پیدا کرده و چه فردی این کار را انجام داده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------