خلیل زاده: نباید اعطای مجوز خودرو به تیم ملی فوتبال رسانه ای می شد/ کنعانی زادگان بچگی کرد



شجاع خلیل زاده،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
بازیکن ملی پوش تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: وقتی مجوزی به ما داده شد و ما با پول خود، خودرو را وارد کردیم ولی متاسفانه این مجوز باطل شد که البته کنعانی زادگان بچگی کرد و این پاداش درنظر گرفته شده برای بازیکنان تیم ملی فوتبال را رسانه ای کرد.

به گزارش ایرنا، شجاع خلیل‌زاده غروب دوشنبه در پایان دیدار تیمهای فوتبال ملوان و تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران در بندرانزلی اظهار کرد: هم اینک همه ورزشکاران در خصوص فوتبال صحبت و اظهارنظر می‌کنند و این در حالی است که فوتبال با سایر رشته های ورزشی متفاوت است.

 

وی که به دلیل محرومیت نتوانست تیمش را مقابل ملوان همراهی کند، افزود: زمانی که یک مسابقه فوتبال در کشور ما برگزار می شود، دهها میلیون نفر نظاره‌گر آن بازی هستند و آن بازی را تماشا می‌کنند و به همین دلیل نمی توان هیچ رشته ورزشی را با فوتبال مقایسه کرد.

 

وی ادامه داد: نباید ورزشکاران سایر رشته‌های ورزشی در خصوص فوتبالیستها جبهه بگیرند و اظهارنظر کنند که متاسفانه هم اینک شاهدیم که ورزشکاران برخی از رشته ها در خصوص پاداش به بازیکنان تیم ملی جبهه گرفته و اظهارنظر می کنند.

 

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران بیان کرد: از سوی دیگر وقتی مجوزی به ما داده شد و ما با پول خود، خودرو را وارد کردیم که متاسفانه این مجوز باطل شده که در این بین کنعانی زادگان بچگی کرد و این پاداش درنظر گرفته شده برای بازیکنان تیم ملی فوتبال را رسانه ای کرد.

 

وی به بازی تیمهای ملوان و تراکتورسازی تبریز نیز اشاره و خاطرنشان کرد: گرچه در این دیدار یک امتیاز کسب کردیم اما امیدواریم که در سایر دیدارها بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم و در نهایت جایگاه مناسبی را کسب کنیم.

 

خلیل‌زاده اظهار کرد: تراکتورسازی طرفداران زیاد و متعصبی دارد که این طرفداران در تمامی نقاط کشور که بازی داریم، ما را حمایت می‌کنند و امیدوارم که در پایان لیگ بتوانیم با کسب جایگاه مناسب، هواداران خود را شاد کنیم.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------