پشت پرده حضور مامه تیام در تهران | مشتری جدید صیادمنش مشخص شد



مامه تیام،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
انتشار یک تصویر بحث برانگیز از سوی مامه تیام، ستاره سابق خط حمله استقلال در تهران حواشی زیادی را بوجودآورده است.

به گزارش خبرورزشی، بازیکن سابق یوونتوس و ستاره سابق استقلال که در دوران حضورش در جمع آبی‌ها عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشت با انتشار یک استوری در حساب شخصی خود، حضور خود در تهران را اعلام کرد.

 

تیام که هم اکنون عضو باشگاه قیصریه اسپور ترکیه است، با ۱۲ گل به همراه مائورو ایکاردی و ژکو، در صدر جدول گلزنان سوپر لیگ ترکیه قرار دارد و حضور در ایران پرسش‌های بسیاری را ایجاد کرده است.

 

برخی گمانه‌زنی‌ها دلیل حضور تیام در ایران را به مذاکرات این ستاره برای حضور در پرسپولیس مربوط می‌دانند. پرسپولیس که در فصل جاری در خط حمله خود نیاز به یک مهاجم تمار عیار را احساس می‌کند به دنبال جذب یک مهاجم است و با توجه به اینکه در بازار داخلی، بازیکن خاصی که پرسپولیس امکان جذب آن را داشته باشد وجود ندارد، برخی این حضور تیام را مرتبط به پرسپولیس می‌دانند و حتی از توافق او با پرسپولیس سخن می‌گویند.

 

از سویی دیگر، عده‌ای رابطه خود علی خطیر با او و احتمالا مدیر برنامه‌هایش را دلیل اصلی حضور تیام در تهران می‌دانند. همچون پرسپولیس، استقلال هم در خط حمله نیاز به تقویت دارد و ارتباطات بین‌المللی خطیر، احتمال جذب تیام توسط استقلال را هم قوت می‌بخشد. علی الخصوص اینکه تیام در استقلال دوران کوتاه اما درخشانی را پشت سر گذاشته و بازگشت او به جمع آبی‌پوشان، حتما اتفاقی مهم برای استقلال و هوادارانش است.

 

اما نکته مهم قرارداد او با قیصریه اسپور و حضورش در صدر جدول گلزنان سوپر ترکیه و از همه مهمتر مبلغ زیاد دستمزد و رضایتنامه مامه تیام است که به نظر می‌رسد در شرایط فعلی اگر نگوییم استقلال و پرسپولیس از پرداخت آن ناتوان هستند، می‌توانیم بگوییم بسیار سخت و بعید است.

 

به همین دلیل برخی دیگر حضور تیام در تهران را بی‌ربط به دوستانی که او در تهران دارد و تعطیلات کریسمس و سال نو میلادی و تفریح نمی‌دانند و اعتقاد دارند تیام به فقط برای تفریح به تهران آمده است و هرگونه ملاقات احتمالی او با علی خطیر، مدیرعامل استقلال هم در این راستا است و ارتباطی به حضور او در فوتبال ایران ندارد.

 

هرچه هست باید منتظر ماند و دید دلیل سفر مامه تیام به تهران چه بوده است و آیا بمب نقل انتقالاتی زمستان تیام و حضورش در دو تیم پرطرفدار پایتخت هست یا نه؟

 

***

 

مشتری جدید صیادمنش مشخص شد/ یک باشگاه ناشناخته اروپایی به دنبال ستاره سابق استقلال

یک سایت آمریکایی ادعا کرد که تیم رده سوم لیگ برتر اوکراین در حال بررسی شرایط جذب مهاجم ایرانی هال سیتی است.

 

صیادمنش،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش تسنیم، سایت آمریکایی «اتلتیستیک» مدعی شد با وجود ادامه جنگ در کشور اوکراین، باشگاه پولیسیا ژیتومیر این کشور تمایل دارد اللهیار صیادمنش را به‌صورت قرضی به خدمت بگیرد.

 

مهاجم تیم ملی ایران که در این فصل تنها سه بار با پیراهن هال سیتی به میدان رفته، سابقه بازی در تیم زوریا لوهانسک اوکراین را در کارنامه دارد و ۱۵ گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

 

پولیسیا که امسال برای اولین سال در لیگ برتر اوکراین حضور دارد، با کسب جایگاه سوم جدول رقابت‌ها به تعطیلات زمستانی رفته و برای اولین بار در تاریخ این باشگاه، به نیمه‌نهایی جام حذفی اوکراین صعود کرده است.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------