کریم بنزما اینستاگرامش را غیرفعال کرد!



کریم بنزما،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
به دنبال شکست پر گل تیم فوتبال الاتحاد عربستان برابر النصر، کریم بنزما بازیکن تیم الاتحاد حساب کاربی خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام غیرفعال کرد.

به گزارش مهر، تیم فوتبال الاتحاد عربستان که کریم بنزما را در اختیار دارد شامگاه سه شنبه در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال عربستان برابر یاران کریستیانو رونالدو در تیم النصر با نتیجه پرگل ۵ بر ۲ شکست خورد.

 

به دنبال این شکست، انتقادات زیادی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی علیه کریم بنزما ستاره فرانسوی تیم الاتحاد سرازیر شد. روز بعد این ستاره سابق تیم رئال مادرید در تصمیمی مرموز و عجیب حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام را غیرفعال کرد.

 

این اتفاق موجب شد گمانه زنی‌ها در خصوص دلایل تصمیم بنزما شدت بگیرد. گروهی از کاربران معتقدند افزایش حجم انتقادات و فحاشی‌ها تسلیم شدن در برابر فشارهای بیرونی او را به چنین تصمیمی سوق داده است. برخی دیگر هم بر این باورند این کار بنزما صرفاً یک نوع اقدام رسانه‌ای است تا بتواند همدلی هواداران را با خود همراه کند.

 

این بازیکن فرانسوی پس از رونالدو، لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه پنجمین بازیکنی است که بیشترین دنبال کننده را در شبکه‌های اجتماعی دارد.

 

کریم بنزما،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------