افشاگری رضا جاودانی از قرارداد عجیب و نجومی پیام نیازمند/ عضو کمیته انضباطی: استقلال هیچ تخلفی نداشت



رضا جاودانی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی، درباره قرارداد عجیب یک بازیکن صحبت کرد.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، سپاهان اولین تیمی بود که در ماجرای سقف بودجه از سوی کمیته انضباطی جریمه شد. زردپوشان اصفهانی ابتدای فصل به کسر ۴ امتیاز و پرداخت ۴۰ میلیارد محکوم شدند. حکمی که البته از سوی کمیته استیناف شکسته شد و امتیازات سپاهان به این تیم برگردانده شد.

 

پیام نیازمند، رضا شکاری، رضا اسدی، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان ۶ بازیکنی بودند که قراردادشان با سپاهان مشکل داشت. رضا جاودانی، عضو کمیته انضباطی در ویدیوکست فوتبال ۳۶۰ با عادل فردوسی‌پور به گفت‌وگو پرداخته و در خصوص قرارداد نیازمند افشاگری کرده است.

 

دریافتی ۱۰۰ میلیاردی دروازه‌بان ملی‌پوش در ۲ فصل!

رضا جاودانی مدعی شد باشگاه سپاهان قرارداد پیام نیازمند برای این فصل را حدود ۱۰ میلیارد در سازمان لیگ به‌ثبت رسانده و برای فصل بعد هم با او قراردادی بیش از ۱۰۰ میلیارد امضا کرده تا به این شکل بتواند قرارداد او را به‌ثبت برساند و از سقف بودجه اعلام‌شده بیشتر نشود.

 

جاودانی در حالی این صحبت‌های را در مورد قرارداد عجیب پیام نیازمند مطرح کرده که کمیته استیناف روی ایراد کمیته انضباطی به قرارداد نیازمند و ۵ بازیکن دیگر تاکید کرده و این نفرات تا زمان اصلاح قرارداد، اجازه بازی نخواهند داشت.

 

رضا جاودانی همچنین گفت: ۶ درباره استقلال به ما گفته شد که واقعا هیچ مشکلی نداشت.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------