آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

گل پرسپولیس به نساجی آفساید بود؟



داوری دیدار پرسپولیس و نساجی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کارشناس داوری فوتبال کشورمان بر اکثریت تصمیمات داور مسابقه پرسپولیس - نساجی معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر مهر تأیید زد.

حسین عسگری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره ارزیابی عملکرد رضا مهدوی داور مسابقه پرسپولیس - نساجی اظهار داشت: در مجموع عملکرد داور مسابقه قابل قبول بود، با اینکه او اشتباهاتی داشت که تأثیرگذار نبود. ما معمولاً صحنه‌هایی را مورد بررسی قرار می‌دهیم که در نتیجه مسابقه تأثیرگذار باشد. با این وجود وقتی تعداد اشتباهات غیرتأثیرگذار بالا برود تجربه ثابت کرده است که مدیریت مسابقه برای داور سخت می‌شود.

 

وی افزود: گل پرسپولیس سالم بود و کمک داور به درستی رأی به ادامه بازی داد و برای آفساید پرچم نزد، اما در صحنه دیگری برای نساجی روی حرکت فرشید اسماعیلی به اشتباه آفساید اعلام شد که اعتراض این بازیکن را هم به دنبال داشت. داور خوب و مستقل داوری نیست که همه تصمیمات کمک داور را تأیید کند بلکه در بعضی صحنه‌ها باید نظر مستقل خودش را بدهد.

 

کارشناس داوری فوتبال کشورمان با مرور بعضی اشتباهات داور مسابقه، تصریح کرد: به جز نیمه اول، پنج یا شش اشتباه غیرتأثیرگذار در نیمه دوم هم بود. مثلاً در آخر بازی سروش (رفیعی) به دلیل برخورد آرنجش به صورت بازیکن حریف باید اخطار دریافت می‌کرد یا در صحنه دیگری توپ به پای رفیعی برخورد کرد، اما داور به اشتباه هند گرفت. 

 

عسگری در مورد صحنه‌ برخورد بازیکن نساجی با محمدمهدی احمدی بازیکن پرسپولیس، یادآور شد: این خطا از جمله برخوردهایی بود که طبق قانون داور می‌تواند بدون نشان دادن اخطار آن را مدیریت کند.

 

وی با ارزیابی دریافت کارت زرد علیرضا بیرانوند خاطر نشان کرد: وقتی تیمی جلوست هر حرکتی که شتاب بازی را بگیرد می‌تواند دلیل دریافت کارت باشد. ضمن اینکه وقتی دروازه‌بان گوش مهاجم رقیب که تیمش باخته و به قول قدیمی‌ها فشارش بالاست را می‌گیرد، باید کارت دریافت کند. داور به درستی به بیرانوند کارت زرد نشان داد. بیرانوند دروازه‌بان باتجربه‌ای است که ان‌شاءالله در جام ملت‌ها سنگربان اصلی تیم ملی خواهد بود. اگر قرار باشد در آنجا چنین حرکاتی کند حتماً داور او را جریمه خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------