پاسخ قنبرزاده به مورایس: سپاهان برای اصلاح قراردادها 3 ماه زمان داشت/ واکنش باشگاه سپاهان به اظهارات نایب رئیس فدراسیون فوتبال



قنبرزاده،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
نایب رئیس دوم فدراسیون نسبت به اعتراض سرمربی سپاهان واکنش نشان داد.

به گزارش فارس، منصور قنبرزاده در واکنش به صحبت‌های ژوزه مورایس مبنی بر اینکه ممنوعیت استفاده از 6 بازیکن سپاهان تنها به فاصله چند ساعت تا شروع دیدار معوقه این تیم با گل کهر اعلام شد و بنابراین باشگاه اصفهانی زمانی برای انجام اقدامات لازم نداشت، عنوان کرد: با توجه به اظهارات سرمربی تیم سپاهان که جزو با اخلاق ترین و فنی ترین مربیان لیگ برتر محسوب می‌شود و در هر شرایطی دایره اخلاق را رعایت می‌کند، درباره اینکه چرا یک روز پیش از بازی سپاهان با گل گهر،کمیته انضباطی رای مربوط به 6 بازیکن تیم سپاهان را صادر کرد خدمت او توضیحاتی ارائه می‌دهم.

 

رئیس کارگروه ناظر برقراردادها، گفت: حدود 3 ماه پیش که رای کمیته انضباطی فدراسیون صادر شد، از همان زمان قابلیت اجرا داشت اما به دلیل اینکه سپاهان به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت، این باشگاه تقاضا کرد که تا زمان صدور رای کمیته استیناف، فرصت تصحیح قراردادها داده شود و بر این اساس و مطابق شرایط مقرراتی، وقتی کمیته استیناف رای را صادر کرد، کمیته انضباطی به عنوان مجری ابلاغ، رای را ابلاغ کرد. 

 

قنبرزاده  افزود: بنابراین سپاهان 3 ماه فرصت برای تصحیح قراردادها را داشت و پس از طی این مدت روند مربوط به ابلاغ رای انضباطی عملیاتی شد. باز هم وظیفه می‌دانم از سرمربی تیم سپاهان بابت متانت و حرفه‌ای گری خود در اظهارات و بیان دیدگاه هایش تشکر کنم.

 

واکنش سپاهان: قنبرزاده، اقای تغییر موضع!

مدیر روابط عمومی سپاهان نسبت به اظهارات نایب رئیس فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

 

میرصالحیان، مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان نسبت به اظهار نظر جدید قنبرزاده واکنش نشان داده و نوشته است:

 

نایب رئیس محترم فدراسیون فوتبال

«آقای قنبرزاده؛ وقتی پرونده در کمیته استیناف است، سپاهان چطور می‌تواند قرارداد اصلاح کند؟ نکند انتظار دارید وقتی هنوز معلوم نیست کدام بندها تایید می‌شود و کدام نقض می‌شود، سپاهان بنشیند با بازیکنش صحبت کند و بعد که دوباره استیناف رای داد، برای بار سوم با بازیکن مذاکره کند؟ همکاران خودتان هم امروز تایید کردند که باید در رای نهایی مهلت برای اصلاح قرارداد مشخص می‌شد. خودتان هم دیروز به این موضوع تاکید داشتید...

چرا تغییر موضع می‌دهید؟»

 

قنبرزاده،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی



کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------