آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

گل محمدی: مذاکره‌ای با لوکادیا نداشته‌ایم/ درویش: باور ندارم قنبرزاده سقف بودجه استقلال را افزایش داده باشد



گل محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر نساجی گفت: شرایط جدول به گونه ای بود که به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتیم و خوشحالم که به این مهم دست پیدا کردیم.

به گزارش مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از دیدار مقابل نساجی گفت: با توجه به شرایط جدول سه امتیاز مهم گرفتیم. هفته های پایانی نیم فصل و وضعیتی که برای جدول به وجود آمده شرایط را سخت کرده و باید سه امتیاز را می گرفتیم. استرس و فشار بازی با نساجی بیشتر از چیزی بود که فکرش را می کردیم.

 

وی ادامه داد: بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. بعد از آن بازی را مدیریت و کنترل کردیم. اما اواخر بازی به خاطر فشردگی مسابقات که به آن اشاره کردم ناچار شدیم تعویض هایی انجام دهیم که ناهماهنگی هایی را به وجود آورد. با این حال خوشحالیم که توانستیم سه امتیاز را بگیریم. از هواداران هم به خاطر حمایت هایشان تشکر می کنیم. 

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تعویض هایی که انجام داد و اثری در بازی نداشتند گفت: همانطور که گفتم بازی ها فشرده است و ما به فکر بازی بعدی هم بودیم. بازی کردن در این شرایط سخت است و باید بتوانیم همه بازیکنان را حفظ کنیم. 

 

وی در مورد مذاکره با لوکادیا و بازگشت به پرسپولیس گفت: هر چه هست در فضای مجازی مطرح شده و ما مذاکره ای با او نداشته ایم. با این حال این بازیکن را می خواهیم. صحبت مستقیمی با هم نداشته ایم و در حد همین فضای مجازی مطرح شده است. 

 

گل محمدی در مورد بردهای کم گل تیمش و موقعیت های کمی که ایجاد می کنند گفت: باید در نیمه دوم شرایط بازی را بهتر دنبال کنیم قبول دارم که باید بیشتر موقعیت داشته باشیم. در برخی موارد ضعیف عمل کردیم که همین امر کار را برای ما سخت می کند. تا به آن چیزی که من دوست دارم برسیم کار داریم. 

 

***

 

درویش: باور ندارم قنبرزاده سقف بودجه استقلال را افزایش داده باشد

رضا درویش پیش از دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی، در مورد حواشی پس از اعلام رای کمیته استیناف اظهار داشت: فوتبال است و حاشیه‌هایش، اگر حواشی نباشند فوتبال جذابیت ندارد! عمدا برای فوتبال این حاشیه‌ها را درست می‌کنند که جاذبه‌اش بیشتر باشد.

 

وی درمورد اینکه شایعه شده منصور قنبرزاده افزایش سقف بودجه باشگاه استقلال را تایید کرده، گفت: هنوز باور ندارم که واقعیت داشته باشد.

 

مدیرعامل پرسپولیس گفت: قنبرزاده بارها با من صحبت کرد که من نامه زدم و تکذیب کرده‌ام. قنبرزاده را استثنائا در فوتبال آدم صادقی می‌دانم. اجازه بدهید با او صحبت کنم. 

 

کمیته اخلاق نه؛ بگویید کمیته صیانت از مسئولان فدراسیون فوتبال!

رضا درویش بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود اما بازیکنان ما هم استرس زیادی داشتند چون باید حتماً سه امتیاز را می‌گرفتیم تا در کورس قهرمانی باشیم. ضمن اینکه آسیب‌دیدگی زیادی هم بین بازیکنان‌مان بود. خدا هم کمک کرد و با همت بازیکنان پیروز شدیم.

 

وی در مورد اینکه استقلال به نساجی 4 گل زد، گفت: اینها ملاک نیست. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد ضمن اینکه ما هم با مصدومانی که داشتیم تغییر آرایش در تیم ایجاد شده بود اما مهم این بود که برنده از زمین خارج شویم. ضمن اینکه نساجی هم به طور کامل دفاع می‌کرد و این کار را برای ما سخت کرده بود.

 

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه بعد از صحبت شما در مورد کمیته استیناف به کمیته اخلاق احضار شدید، گفت: مگر چنین کمیته‌ای داریم؟ باید اسم این کمیته را عوض کنیم و بگذاریم کمیته صیانت از مسئولین فدراسیون؛ چون 3-4 ماه است که مسئولین نظارتی دو نهاد دو نامه به این کمیته داده‌اند و هنوز جوابی نگرفته‌اند پیرامون یکی از فوتبالی‌هایی که مشکلاتی داشته است ولی 8 شب من مصاحبه کردم 8:15 دقیقه من احضار شدم نمی‌دانم آنها در خانه‌شان جلسه می‌گذارند. این کمیته بیشتر از مسئولان فدراسیون فوتبال صیانت می‌کند. 

 

درویش در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه صحبت‌هایی بین شما و علی خطیر هم پیش آمد، عنوان کرد:‌ آن صحبت‌های «خطیر جعلی» است ولی ما با آقای خطیر روابط خوبی داریم و علیه ما صحبت نمی‌کند. 

 

وی در مورد اینکه جاودانی اعلام کرده قرارداد پیام نیازمند امسال 10 میلیارد تومان ثبت شده و سال بعد 110 میلیارد تومان، گفت: من این صحبت‌ها را ندیدم اما 2-3 ماه پیش وقتی امتیاز ما را کم کردند خوشبختانه خیلی‌ها ایراد می‌گرفتند و می‌گفتند چرا شما پیش‌داوری می‌کنید. از ما یک امتیاز بدون بهانه کم کردند برای اینکه بعد بخواهند امتیاز سپاهان را برگردانند که بگویند امتیاز شما هم برگرداندیم اگر به اصلاح قرارداد یک امتیاز کم شد دیروز اعلام شد تراکتور 6 قراردادش را اصلاح کرده اشکالی هم ندارد. امروز هم در خبرها خواندم قنبرزاده نامه داده که سقف بودجه استقلال 325 میلیارد تومان شود. این توهین به شعور مردم است. همه می‌دانند که مجوز حرفه‌ای را AFC می‌دهد و کمیته بدوی که از جانب AFC سرکار است.

 

وی افزود: من آقای قنبرزاده را از صادقین می‌دانم بعید می‌دانم چنین نامه‌ای داده باشد اگر چنین نامه‌ای داده باشد حتماً به کمیته اخلاق شکایت می‌کنیم اما برای مجوز حرفه‌ای AFC باید مجوز بدهد. زمانش هم 11 فروردین 1402 به پایان رسیده است. چگونه آقای قنبرزاده یا نه حتی رئیس فدراسیون یا حتی وزیر ورزش هم نمی‌تواند مجوز حرفه‌ای به یک تیم بدهد اگر استقلال مجوز حرفه‌ای داشت چرا در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نکرد. 

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه قانون سقف بودجه توانست به انضباط مالی فوتبال ایران کمک کند یا نه، اظهار داشت: اینکه قانون نیست، کدام قانون. اگر فدراسیون جرأت اجرایش را داشته باشد اگر اجرا می‌شد یکی از مصوبات خوب این چند سال می‌شد. مهم عملیاتی بودنش است. پارسال یک بازیکن استقلال 13-14 میلیارد تومان قراردادش بوده امسال نوشته‌اند 160 میلیون تومان؛ یعنی از کمترین حقوق تأمین اجتماعی هم کمتر! این یعنی اینکه ما باید به بی‌قاعدگی عادت کنیم کجای این قانون است. دیروز گفتم اگر فدراسیون جرأت اجرای قانون را نداشت یا می‌گذاشت آنهایی که جرأت اجرایش را دارند قانون را عملیاتی کنند یا این قانون را نمی‌گذاشت که همه این راه‌های عجیب و غریب را برای فرار از قانون پیدا کنند. آنهایی که بضاعت مالی خوبی داشتند سود بردند. ضرر اصلی را فقط پرسپولیس کرد به جهت اینکه خود را مقید به این قانون دانست. آقای گل‌محمدی یکی دو بازیکن معرفی کرد که قطعاً کیفیت‌شان بهتر از بازیکنان فعلی ما باشد اما ارقامش بالاتر بود. 

 

درویش در مورد اینکه در نیم‌فصل دوم طبق قانون عمل می‌کنید یا نه، عنوان کرد: خودشان اعلام کرده‌اند مشکلی نیست کار خودتان را بکنید به شرط اینکه بودجه فدراسیون را هم تأمین کنید. گفتیم عیبی ندارد بودجه فدراسیون هم تأمین می‌کنیم این جرائم کجای قانون آمده است. می‌گفتند فدراسیون می‌خواهد مشکلاتش را برطرف کند شما بازیکن بگیرید به شرط اینکه مشکلات فدراسیون برطرف شود.

 

وی در مورد اینکه خطیر گفته نامه‌هایی که در مورد استقبلال بیرون آمده عوامل پرسپولیس آن را بیرون داده‌اند، گفت: گفتم امکان ندارد آقای خطیر این حرف را بزنند آن خطیری که من می‌شناسم اینها خطیرهای جعلی درست می‌کنند که می‌آید و می‌گویند.

 

مدیرعامل پرسپولیس در مورد قرارداد گولسیانی گفت: وقتی یک فردی ایران نیست چه کنیم. ما جریان جعل را خوب یاد نگرفته بودیم اما اگر الان بود شاید می‌توانستیم انجام بدهیم وقتی بازیکن ایران نبوده ما چطور باید قراردادش را اصلاح می‌کردیم. به جز جعل کار دیگری می‌توانستیم بکنیم. 

 

وی در مورد لوکادیا و استوری‌هایی که با لباس پرسپولیس می‌گذارد، عنوان کرد:‌ ما اعلام کرده بودیم که اگر تمایل دارید می‌توانیم مذاکره کنیم. پرونده‌اش تمام شده است. گل‌محمدی گفت اگر لوکادیا شرایط پرسپولیس را بپذیرد می‌توانیم در خدمتش باشیم. 

 

***

 

آلکاراز: از نتیجه راضی نیستم/ پرسپولیس یک موقعیت داشت و به گل رسید

سرمربی تیم فوتبال نساجی با بیان این که از نتیجه رقم خورده برابر پرسپولیس راضی نیست گفت: حریف یک موقعیت داشت و از همان هم به گل رسید.

 

آلکاراز،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

لوکاس آلکاراز در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: به تیم پرسپولیس بابت بردشان تبریک می‌گویم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. از نتیجه راضی نیستم اما از سبک بازی که انجام دادند و تلاشی که در زمین داشتند راضی هستم.

 

*دروازه بان ما فقط یک واکنش داشت

وی افزود: تیم پرسپولیس یک موقعیت داشت که همان هم تبدیل به گل شد. در طول بازی یادم نمی‌آید به جز یک صحنه، دروازه‌بان ما واکنشی برای سیو داشته باشد.

 

*حداقل لایق مساوی بودیم

سرمربی نساجی گفت: نیمه اول توسط بازیکن خارجی‌مان یک موقعیت روی دروازه پرسپولیس داشتیم اما در نیمه دوم کلا بازی دست ما بود، در زمین حریف بازی می‌کردیم و  2 کرنر هم بود. در این بازی حداقل لایق مساوی بودیم. با چند بازیکن جوان بازی کردیم. 2 جلسه تمرینی زمان طولانی نیست.

 

وی افزود: نیاز به زمان بیشتر داریم. بعد از این بازی به ریکاوری بازیکنان می‌پردازیم. سعی می‌کنیم روی مسائل خاص تاکتیکی و گلزنی تمرین کنیم. امروز کار را با هم شروع کردیم. خوشبختانه پیشرفتی هم داشتیم و در بازی امروز شاهد آن بودیم. برای بازی‌های بعدی بهتر می‌شویم و نتیجه هم می‌گیریم.

 

*جو خوبی میان بازیکنان حاکم است

آلکاراز در مورد اینکه چه نظری درباره بازیکنان جوان تیمش دارد، عنوان کرد: سام دلیری و ترابی از اول در زمین بودند که عملکرد خوبی داشتند. تعویضی‌ها هم عملکرد خوبی داشتند. باید با این جوانان بیشتر کار و تمرین کنیم. باید به آن‌ها کمک کنیم تا تبدیل به بازیکنان حرفه‌ای شوند. مثل بازی امروز به آن‌ها فرصت‌های بیشتری خواهم داد تا بیشتر کمکشان کنیم. خوشبختانه جو خیلی خوبی بین بازیکنان حاکم است. مطمئنم بازیکنان با تجربه تیم که خیلی هم حرفه‌ای هستند به بازیکنان جوان کمک می‌کنند تا آن‌ها هم پیشرفت کنند.

 

*واکنش به تقابل با مربی اسپانیایی فولاد

آلکاراز در مورد بازی بعدی نساجی مقابل فولاد و تقابل 2 مربی اسپانیایی، اظهار داشت: با ایگانسیو (مارتینز) سال‌هاست آشنا هستم و رابطه خیلی خوبی با هم داریم. برنامه ما برای بازی بعد این است که با بهترین نتیجه یعنی برد از زمین خارج شویم که با روی گشاده به تعطیلات نیم فصل برویم. حدود 40 روز زمان داریم که تمرین کنیم. با هم باشیم، کارمان را ارتقا بدهیم و تیم‌مان را بهتر کنیم. بازی‌های تمرینی هم مد نظر است. 2 جلسه تمرینی قبل از این بازی زمان خیلی کوتاهیست ولی بعد از آخرین بازی نیم فصل به اندازه کافی زمان داریم که کار کنیم. مطمئنم نتایج تغییر می‌کند. درچند روز آینده و بعد از کار کردن با بازیکنان هم بهتر می‌فهمیم باید با چه سبکی کار کنیم و بیشتر نسبت به کاری که می‌خواهیم انجام بدهیم شناخت پیدا می‌کنیم.

 

*وقتی خوب بازی می کنید و بازنده می شوید، باید هم عصبی باشید

وی درمورد اینکه به نظر می‌رسد در همین زمان کوتاه تاثیر خوبی روی نساجی گذاشته و این تیم چهره بازنده نداشت بااینحال بازیکنان تیم در نیمه دوم عصبی بودند، گفت: عصبی بودن بازیکنان در نیمه دوم طبیعی بود. اگر به عنوان بازیکن در حال باخت هستید و عصبی نیستید، غیر طبیعی است. یعنی به فکر نتیجه نیستید و برایتان مهم نیست. وقتی خوب بازی می‌کنید و نتیجه را از دست می‌دهید باید هم عصبی باشید.

 

سرمربی نساجی تصریح کرد: درفوتبال با سیستم عصبی و پاها بازی می‌شود. علاوه بر این بازیکنان با روح خودشان بازی می‌کنند. دوست دارم بازیکنانم با جان و دل بازی کنند. بازنده به کسی می‌گویند که واقعا برای برد تلاشی نکرده باشد. بازنده واقعی اوست. کسی که تلاش کرده برنده باشد، در عمل بازنده نیست. بازیکنان من هم در طول این بازی سعی کردند برنده باشند و به نظرم بازنده نیستند.

 

* 274 بازی در لالیگا مربیگری کردم

سرمربی نساجی در پاسخ به این سوال که سال‌ها در لالیگا کار کرده اما عنوان دار نیست و هواداران این تیم نگران بقا در لیگ برتر هستند، گفت: 2 روز قبل وارد ایران شدم. سال‌ها در لالیگا مربیگری کردم. تیمم در فینال جام حذفی بوده، حدود 274 بازی در لالیگا مربیگری کردم. 358 بازی هم در یک رده پایین تر مربیگری کردم. اسپانیا قویترین لیگ دنیاست. مربیان آنجا سطح بالا هستند. کارکردن مداوم در اسپانیا راحت نیست.

 

*تا آخرین قطره خونم هرچه در توان داریم پای تیم بگذارم

وی افزود: سوال شما را شخصی نمی‌بینم ولی اینکه در مورد عناوین صحبت کردید...! به هواداران عمیقا قول می‌دهم تا آخرین قطره خونم هرچه در توان دارم تا آخرین لحظه پای این تیم بگذارم. قول می‌دهم سخت و مردانه کار کنم و برای تیمشان حرفه‌ای خواهم بود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------