آخرین اخبار ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های آرمان…

سرپرست سپاهان: استقلال با جعل حکم برائت گرفت!



سرپرست سپاهان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
فتاحی، مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت: چه کسی می‌تواند باور کند بازیکن فوتبال استقلال قرارداد ۱۶۰ میلیون تومانی داشته باشد.

به گزارش فارس، رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان بعد از بازی با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت:از هواداران تشکر می‌کنم که از اصفهان آمدند و تیم را کامل تشویق کردند. یک ماه است به تیم اضافه شده‌ام اما نمی‌دانیم این اتفاقات چیست، شب قبل هر بازی یک اتفاق جدید برای سپاهان می‌افتد، قبل از بازی نیروی هوایی و ملوان رأی می‌دهند و شب گذشته اعلام می‌کنند ۶ بازیکن نمی‌توانند بازی کنند، عدالت کجاست؟

 

وی افزود: برای تیم حریف حکم برائت داده‌اند، چه کسی می‌تواند باور کند بازیکن فوتبال استقلال قرارداد ۱۶۰ میلیون تومانی داشته باشد، هیچکس باور نمی‌کند؛ آقایان قبل از این‌که مسؤولیت بگیرند، جزو کارگروه بوده‌اند و مقررات را تدوین کردند. ۴ امتیاز ما به ناحق گرفته شد و کمیته استیناف برگرداند اما امروز ۳ امتیاز رفت، از فدراسیون تشکر می‌کنم، میانگین نیمکت امروز ما ۱۹ سال بود و ۳ بازیکن نوجوانان و جوانان به تیم اضافه شدند.

 

فتاحی عنوان کرد: نمی‌دانم سرمربی، تیم یا حواشی را کنترل کنم، اگر ما می‌خواستیم خلاف کنیم، قرارداد بازیکنان عوض شده بود اما مثل همیشه در قالب قانون و با کمک بازیکنان انجام می‌شد، با روش سایر تیم‌ها می‌توانستیم قرارداد ببندیم. یک تیم با مشکلات و جعل امضا حکم برائت بگیرد و با تیم ما این کارها را بکنند، یک آزمایشگاه برای تیم سپاهان شده است و امیدواریم مشکلات با عدالت حل شود.

 

نیازمند: اگر قراردادها مشکل داشته چرا کارت بازی صادر شده و بازی کرده‌ایم؟!

پیام نیازمند بازیکن تیم فوتبال سپاهان بعد از شکست 3 بر یک مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: از دیشب هزار چرا و علامت سؤال در ذهن دارم، ۲ روز قبل کمیته استیناف حکم داد، در سیرجان تمرین کردیم بعد اعلام کردند ۶ بازیکن محروم هستند و ۴ نفر بیشتر روی نیمکت نبودند.اگر قراردادها مشکل داشته چرا کارت بازی صادر شده و بازی کرده‌ایم، کمیته استیناف امتیازها را برگردانده حالا ما را محروم می‌کنند، شب قبل بازی می‌گویند باید قرارداد اصلاح شود، مگر به همین سادگی است که ۲۴ ساعته قرارداد را اصلاح کنیم.

 

وی افزود:  قوانین و سقف قرارداد چه کمکی کرده و منفعتی داشته است، غیر از این است که شکایت و بیانیه و مصاحبه علیه یکدیگر شده است و تیم‌ها ناراضی هستند، همه به جان یکدیگر افتاده‌اند در حالی که هدف موفقیت در آسیاست. تاکنون علیه نهادی مصاحبه کرده‌ام؟ صبر ما هم حدی دارد، ۴ نفر محروم و مصدوم داشتیم و یک‌باره می‌گویند ۶ بازیکن محروم هستند، برای اصلاح قرارداد زمان می‌گذاشتند؛ بند مشکل‌دار قرارداد را اصلاح کردیم اما دوباره گفتند باید اصلاح کنیم.

 

دروازه بان ملی پوش سپاهان تصریح کرد: مشکلات زیادی داشته‌ایم هنوز VAR نداریم و مشکل حق پخش هست و مسائل دیگر باید حل شود، امیدواریم مشکلات حل شود؛ باید با الهلال بازی کنیم و باید به فکر تقویت تیم باشیم. چطور باید سال بعد در آسیا باشیم، نمی‌دانیم نیم‌فصل تیم را چگونه تقویت کنیم یا باید تیم را تضعیف کنیم در حالی که با قدرت اول آسیا الهلال بازی داریم؛ سربازی من مسئله‌ای نیست و از کفالت استفاده می‌کنم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------