شکست خانگی آرسنال مقابل وستهام/ برایتون، تاتنهام را در هم کوبید



دیدار آرسنال و وستهام،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم‌های شمال لندن با خاطره‌ای تلخ از آخرین بازی‌شان در سال ۲۰۲۳، به استقبال سال جدید میلادی رفتند.

به گزارش تسنیم، در آخرین شب از هفته نوزدهم، هفته آخر نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) دو دیدار برگزار شد که در بازی نخست تیم فوتبال تاتنهام در خانه برایتون با نتیجه 4 بر 2 تن به شکست داد.

 

در این بازی که از ساعت 23 به وقت تهران آغاز شد، برای برایتون جک هینشلوود در دقیقه 11، ژوائو پدرو در دقیقه 23 (پنالتی)، پرویس استوپینیان در دقیقه 63 و مجدداً ژوائو پدرو در دقیقه 76 (پنالتی) گلزنی کردند. در دقایق باقیمانده تاتنهام تنها توانست از سنگینی شکست بکاهد و با زدن دو گل اختلاف را کاهش دهد. گل نخست این تیم را آلخو ولیز در دقیقه 81 و  دومین گل میهمان لندنی را بن دیویس در دقیقه 85 به ثمر رساندند.

 

دیگر تیم شمال لندن یعنی آرسنال هم آخرین بازی‌اش در سال 2023 را با شکست پشت سر گذاشت با این تفاوت که توپچی‌ها در خانه متحمل شکست شدند و از آن بدتر اینکه به سبب این شکست صدر جدول را هم از دست دادند. توماس سوچک در دقیقه 13 و کونستانتینوس ماوروپانوس در دقیقه 55 گل‌های وستهام تیم تحت هدایت دیوید مویس را به ثمر رساندند تا این تیم با نتیجه 2 بر صفر توپچی‌ها را از پیش رو بردارد.

 

با نتایجی که در این دو بازی رقم خورد، آرسنال 40 امتیازی ماند و نتوانست صدر جدول را از چنگ لیورپول 42 امتیازی درآورد تا عنوان قهرمان نیم‌فصل به تیم تحت هدایت یورگن کلوپ برسد. این در حالی است که استون‌ویلای رده سومی هم‌اکنون تنها یک امتیاز با توپچی‌های لندن فاصله دارد و منچسترسیتی با یک بازی معوقه 37 امتیازی و در رده چهارم ایستاده است.

 

تاتنهام نیز با باخت شب گذشته‌اش، 36 امتیازی و در رده پنجم جدول باقی ماند و وستهام را در فاصله سه امتیازی خود در جایگاه ششم می‌بیند.

 


    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------