غرامت ۴۰ میلیون دلاری به خاطر لغو سوپرجام ترکیه در عربستان



سوپرجام،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
فدراسیون فوتبال عربستان به خاطر لغو دیدار سوپرجام ترکیه خواستار دریافت غرامت ۴۰ میلیون دلاری از فدراسیون فوتبال ترکیه شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از Depar sport، سوپرجام ترکیه قرار بود جمعه‌شب در عربستان برگزار شود ولی لغو شد. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها بنا بود دو تیم گالاتاسرای و فنرباغچه برای نخستین بار سوپرجام ترکیه را در عربستان برگزار کنند. این بازی به خاطر اصرار هواداران دو تیم برای بردن بنرهای منقش به عکس مصطفی کمال‌پاشا (آتاتورک) و همچنین پیراهن‌هایی با عکس او لغو شد.

 

مقام‌های عربستانی اجازه ندادند که این بازی رنگ و بوی سیاسی به خود بگیرد و این موضوع با مخالفت دو تیم ترکیه‌ای همراه شد و در نهایت هم بازی برگزار نشد.

 

فدراسیون فوتبال عربستان به خاطر لغو سوپرجام ترکیه خواستار دریافت غرامت ۴۰ میلیون دلاری از فدراسیون فوتبال ترکیه شده است. شبکه Oda Tv هم مدعی شد که رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه، خواستار استعفای رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه به خاطر لغو سوپرجام در عربستان شده است.

 

البته رسانه‌های عربستانی و عربی ویدئویی از برافراشتن تصویرهای آتاتورک را در برابر سفارت عربستان به تصویر کشیدند و این نشان می‌دهد که لغو سوپرجام باعث به وجود آمدن مشکلاتی بین دو کشور شده است.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------