سعید معروف برای بازگشت به تیم ملی شرط گذاشت



سعید معروف،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرپرست فدراسیون والیبال درباره موضوعات مهم پیرامون این رشته صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال ایران که حدود یک ماهی است سرپرستی این رشته را بر عهده گرفته امروز در برنامه ورزش و مردم شبکه یک حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

 

مرادی در واکنش به حضور سعید معروف بر روی نیمکت تیم ملی والیبال و عدم تجربه او گفت: "معروف از بزرگان والیبال ایران است و حق او است که بخواهد به عنوان نفر اول بر روی نیمکت بنشیند. من در گفت‌وگویی که با او داشتم استدلال او بر عدم تجربه مربیگری‌اش، نیکولا گربیچ بود که او نیز بدون تجربه آنچنانی پس از دوران بازیگری به سرمربیگری پرداخت و حالا در کارش موفق است و لهستان را به قهرمانی اروپا و لیگ ملت‌های والیبال رساند. "

 

وی همچنین در پاسخ به مذاکره با آلبرتو جولیانی نیز گفت: "گرچه آلبرتو جولیانی مربی موفقی است، ولی هرگز به اندازه گزینه‌های خارجی ما خوب نیست و فدراسیون برنامه‌ای برای مذاکره با او ندارد. "

 

او همچنین اعلام کرد که در چند روز گذشته با گزینه‌های خارجی مذاکره داشته و همه مایل به حضور در تیم ملی والیبال ایران هستند.

 

مرادی در پایان اعلام کرد که طبق اعلام کارشناسان این رشته حضور ما در المپیک نشدنی نیست و تیم ملی والیبال با هشت یا نه پیروزی راهی المپیک پاریس می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------