آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

۱۱ ایرانی و ۲ خارجی در لیست زمستانی استقلال/ سیلوا تا ۲ روز دیگر استقلالی می‌شود



نقل و انتقالات باشگاه استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
لیست مدنظر استقلال برای تقویت در پنجره زمستانی مشخص شد.

به گزارش فارس، باشگاه استقلال قصد دارد برای تقویت تیم در پنجره زمستانی، بر اساس لیست درخواستی سرمربی فعالیتی جدی را آغاز کند.

 

براین اساس طبق پیگیری‌ها مشخص شد جواد نکونام لیست بازیکنان ایرانی مدنظر خود را چهارشنبه هفته گذشته به باشگاه استقلال ارائه کرده که نام سعید عزت‌الهی، علی کریمی، الهیار صیادمنش، محمد محبی، عارف آقاسی، علی قلی زاده، مجید حسینی، علیرضا جهانبخش، فرشاد احمدزاده، امیرحسین حسین زاده و امید نورافکن در این لیست به چشم می‌خورد که جذب چند بازیکن از این جمع یازده نفره از اهداف مهم نقل و انتقالاتی استقلال است. 

 

ضمن اینکه رافائل سیلوا مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال و همچنین یک خارجی دیگر هم مدنظر کادر فنی استقلال قرار دارند.

 

بااین حال برای جذب بازیکن جدید لیست استقلال باید دستخوش تغییراتی شود زیرا فعلا در لیست بازیکنان بزرگسال این تیم جای خالی وجود ندارد. 

 

گفته می‌شود بازیکنانی مانند ارسلان مطهری، و سعید مهری ممکن است در نیم فصل از جمع آبی پوشان جدا شوند و باید دید در نهایت چه تصمیمی در این خصوص گرفته می‌شود.

 

سیلوا تا 2 روز دیگر استقلالی می‌شود

جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی استقلال و پیکان از خرید قطعی رافائل سیلوا، مدافع برزیلی که پیشتر برای این تیم بازی می‌کرد، خبر داد.

 

نکونام گفت: ابتدای فصل این بازیکن را می‌خواستیم اما به دلیل مشکلات باشگاه تیم را ترک کرد و رفت. الان با مدیریت استقلال به توافق رسیده و خودم می‌خواهم به تیم بازگردد. فکر می‌کنم در یک تا دو روز آینده این اتفاق می‌افتد. البته الان به ایران نمی‌آید زیرا  ابتدا باید قراردادش امضا شود مشکلات قرارداد قبلی‌اش باید اصلاح شود که مقداری طول می‌کشد با این وجود کار انتقال وی در دو روز آتی تمام خواهد شد.

 

جلالی مشمول خدمت سربازی نیست

ابوالفضل جلالی مدافع چپ‌پای استقلال در این فصل یکی از بازیکنان ثابت این تیم بوده است. او با کارت زردی که در بازی استقلال مقابل گل گهر سیرجان دریافت کرد، به دلیل چهار کارته‌شدن نتوانست در بازی امروز این تیم برابر پیکان، آبی‌پوشان تهرانی را همراهی کند.

 

در روزهای اخیر برخی رسانه‌ها خبری را منتشر کرده‌اند مبنی بر اینکه جلالی مشمول خدمت سربازی است و احتمال جدایی او از استقلال وجود دارد.

 

با این حال، پیگیری‌های خبرنگار ورزشی ایرنا حاکی از آن است که جلالی مشمول نبوده و مشکلی برای همراهی استقلال ندارد.

 

براساس پیگیری‌ها، جلالی نه‌تنها مشمول نیست بلکه برای اخذ معافیت کفالت اقدام کرده و پرونده او در حال نهایی شدن است تا مانعی برای همراهی استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر نداشته باشد.

 

با این تفاصیل، جواد نکونام، سرمربی آبی‌های تهران همچنان می‌تواند از وجود این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کند.


واکنش عجیب ارسلان به جدایی از استقلال

امیرارسلان مطهری که پنجمین سال تجربه بازی در استقلال را پشت سر می‌گذارد، در فصل جاری روزهای تلخی را سپری کرده و فقط هفت بازی انجام داده و امروز هم مقابل پیکان دور از فهرست نفرات تیمش بود.

 

این مهاجم گلزن که سال گذشته 4 گل در 23 مسابقه لیگ برتر برای استقلال به ثمر رساند و در فصل جاری هم دور از پازل تاکتیکی جواد نکونام بوده و بعضا حتی در فهرست مسابقات قرار نمی‌گرفته، امروز هم علی رغم عدم مصدومیت دور از لیست بازیکنان آبی پوش برابر پیکان بود.

 

ارسلان مطهری که گفته می‌شود اولین خروجی استقلال در نقل و انتقالات است و احتمالا به تیمی مثل نساجی مازندران، فولاد خوزستان و ... برود، پس از پایان مسابقه امروز تیمش مقابل پیکان واکنش عجیبی به جدایی از جمع آبی پوشان داشت.

 

این مهاجم استقلال که در حال عبور از میکسدزون ورزشگاه آزادی با سرعت بود، در واکنش به بحث جدایی از این تیم گفت: تکلیف خبرهایی که آمده بیرون، خبر است دیگر، خبر است، فقط خبر!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------