چشمی: دلیلی ندارد که دیگر سقف بودجه را رعایت کنیم/ رضاوند: ۲۰ درصد دریافتی داشتیم



روزبه چشمی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: دست تک تک بازیکنان تیم را می‌بوسم، آنها در این فصل معرفتی به خرج دادند که در این سال‌ها ندیده بودم.

به گزارش تسنیم، روزبه چشمی پس از پیروزی استقلال مقابل پیکان گفت: سه امتیاز کسب شده مقابل پیکان خیلی مهم بود و این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم. تیم ما از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشت و این مشکلات کماکان ادامه دارد. بازیکنان و کادر فنی هر کمکی که توانستند به باشگاه کردند و با اینکه باشگاه تلاشش را کرد، اما خیلی از مشکلات همچنان باقی است.

 

وی در واکنش به این موضوع که در بحث قرارداد‌ها، دو تیم استقلال و پرسپولیس معتقدند که همه چیز به ضرر آنها شد، تصریح کرد: من احساس می‌کنم تنها ضرر این اتفاقات به استقلال وارد شد. شما دیدید که استقلال هیچ خطایی مرتکب نشده بود، ولی بقیه تیم‌ها امتیازشان برگشت. فکر می‌کنم استقلال و بازیکنانش تنها کسانی بودند که ضرر کردند. ما همچنان چند مشکل داریم. ما هنوز طلب سال گذشته‌مان را نگرفتیم و از فصل جدید هم فکر می‌کنم بین 15 تا 25 درصد از قراردادمان را گرفتیم. باشگاه تلاشش را کرده اما هنوز چیزی حل نشده است. بازیکنان استقلال با تمام این مشکلات مردانگی و از قراردادشان کم کردند تا قراردادها ثبت شود و اگر قدر آنها را ندانیم کم‌لطفی کردیم. باشگاه قول‌هایی داده است و امیدواریم که این سری قول باشگاه عملی و مشکلات تا شروع نیم‌فصل دوم حل شود.

 

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره اینکه برخی از بازیکنان که قراردادشان را کم کردند پس از اتفاقات اخیر معتقدند مبلغ قراردادشان که کم شده بود، به رقم قبلی برگردد، خاطر نشان کرد: ما هنوز نفهمیدیم که سقف بودجه همچنان هست یا نه! امتیازات برمی‌گردد و بعد از آن طرف چند بازیکن را محروم می‌کنند و جریمه مالی وجود دارد. این وسط یک دوگانگی به وجود آمده است. اگر سقف بودجه برای باشگاه‌های دیگر وجود ندارد چه دلیلی دارد که ما رعایت کنیم و فقط یک جریمه مالی می‌ماند، آنهم چه کسی داده است؟!

 

چشمی در پاسخ به این پرسش که «لغو مجوز ورود خودرو، تأثیر منفی روی بازیکنان نمی‌گذارد؟»، گفت: خیلی درباره این موضوع بحث شده است، من فقط یک چیز بگویم که تنها یک کاغذ اجازه ورود خودرو به ما دادند وگرنه تمام هزینه‌های گمرک و مالیات را تا ریال آخر ملی‌پوشان دادند و بازیکنان از برج سه و چهار ماشین‌ها را آوردند. یک سوءتفاهم به وجود آمده بود که این ماشین‌ها را بازیکنان مجانی آوردند. ان‌شاءالله که این مشکل حل شود. نباید الکی به این مسائل دامن بزنیم. به نظر من باید برای همه ورزشکاران بهترین امکانات باشد و این درگیری‌ها درست نیست. فکر می‌کنم هر ورزشکاری هر چقدر می‌گیرد در رشته‌های دیگر نباید بکوبند. نوش‌جان‌شان باشد و ان‌شاءالله برای همه رشته‌ها اتفاقات خوب بیفتد.

 

وی درباره شرایط تیم ملی در آستانه جام ملت‌ها عنوان کرد: از اردوی اولی که کادر فنی جدید تشکیل داد، همه برنامه‌ریزی بر این بود که بهترین نتایج گرفته شود. کار سخت است، ولی پتانسیل تیم ملی بالاست و همه ما چه در تیم ملی باشیم و یا نباشیم آرزوی بهترین نتایج را برای تیم ملی داریم.

 

چشمی در پاسخ به این سؤال که «تیم ملی شرایط قهرمانی در جام ملت‌ها را دارد؟»، گفت: ما از یکسری از تیم‌های دیگر عقب هستیم، ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که با تمام کمبودهایی که وجود دارد بهترین نتیجه را کسب کنیم.

 

مدافع تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که «اگر باشگاه استقلال به تعهداتش عمل نکند، امکان دارد که بازیکنان یک تصمیم جمعی بگیرند؟»، اظهار داشت: اگر باشگاه به تعهداتش عمل نکند بی‌معرفتی است. بازیکنان استقلال سنگ تمام گذاشتند و مردانگی کردند و اینکه قول و قرارها عملی نشود بی‌معرفتی است. باشگاه موظف است و باید مشکلات حل شود. در این بین فقط تلاش به درد نمی‌خورد. من دست تک تک بازیکنان استقلال را می‌بوسم و معرفتی در این فوتبال به خرج دادند که در این سال‌ها ندیده بودم. ان‌شاءالله که مشکلات تا قبل از شروع نیم‌فصل حل شود.

 

رضاوند: اگر قرار بود فقط جریمه مالی کنند قراردادم را کم نمی‌کردم/ ۲۰ درصد دریافتی داشتیم

آرش رضاوند در واکنش به این موضوع که بازیکنان استقلال قراردادشان را کم کردند اما گفته می‌شود یک بازیکن سپاهان (پیام نیازمند) قرارداد 150 میلیاردی بسته است، گفت: تمام این کارها را کردیم که از تیم ما امتیاز کم نشود. اگر قرار بود تیم فقط جریمه مالی شود خود من این کار را نمی‌کردم. تمام این کارها را کردیم که تیم آسیب نبیند. 50 درصد از سال گذشته طلب داشتیم ولی حرف نزدیم. کاری ندارم نوش جان‌شان، فوتبالیست هر چقدر می‌گیرد نوش جانش اما در حق استقلال اجحاف شد. لیست ما و تیم‌های دیگر را نگاه کنید. تیم‌های دیگر چند ملی پوش دارند و ما چند ملی‌پوش داریم!  همه چیز مشخص است؛ اینجا سر تیم ما کلاه رفت.

 

وی در واکنش به این موضوع که برخی تیم ها نیز مدعی هستند گلاه گشادی بر سرشان رفته است، گفت: همه می‌دانند اینها فرار رو به جلو است. از صبح که بیدار می‌شوند در مورد استقلال حرف می‌زنند تا شب. اول می‌گفتند ما کاری نداریم چون استقلال بازیکنانش را از دست داده بود، الان که دیدند نتیجه گرفتیم شروع کردند تا تیم ما را وارد حاشیه کنند اما بدانند با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم و امیدواریم مشکلات حل شود.

 

هافبک استقلال درباره وضعیت مالی این تیم گفت: 45 درصد از سال قبل طلب دارم. امسال هم 20 درصد گرفتم و قراردادم را هم کم کردم. توقع داریم باشگاه هم کمک کند. اینطور که پیش می‌رود با پول سال قبل  و امسال به نظرم صددرصد طلب‌مان می‌ماند.

 

حسینی: شرمنده بازیکنان هستم که برای کاهش قرارداد با آنها صحبت کردم/ کسی حال ما را نمی‌پرسد!

سید حسین حسینی پس از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل پیکان گفت: بازی خوبی ارائه کردیم و نیم‌فصل اول را با پیروزی به پایان رساندیم. حمایت هواداران امسال انرژی زیادی به ما داده است و از آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم این حمایت‌ها تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

 

وی در مورد پرداخت نشدن قراردادهای سال گذشته به بازیکنان استقلال عنوان کرد: صحبت درباره مسائل مالی تکراری شده است. خودم برای کاهش قرارداد با بازیکنان صحبت کردم و از آنها خواستم که قراردادشان کم شود. بازیکنان هم حاضر به کسر قرارداد شدند و از آنها تشکر می‌کنم، اما شرمنده بچه‌ها هستم. دیدیم که تیم‌های دیگر تخلف کردند و امتیازات به‌راحتی بازگشت.

 

دروازه‌بان استقلال گفت: از بازگشت امتیازات خیلی خوشحال هستیم، اما چیزی که ما را ناراحت کرد، این بود که به قوانین احترام گذاشتیم و سایر تیم‌ها نیز قوانین را رعایت نکردند. آنها بازیکنان زیادی داشتند و 13 هفته با این نفرات بازی کردند. اگر قانون را رعایت نمی‌کردیم، بازیکنان بیشتری داشتیم و در بازی‌هایی که شکست خوردیم، می‌توانستیم پیروز شویم. ما کمبود بازیکن داشتیم و امروز سومین مسابقه‌ای بود که صالح حردانی از دفاع راست به دفاع میانی آمد.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

حسینی با بیان اینکه استقلال از فصل گذشته مشکلات زیادی دارد، گفت: 45 درصد از قرارداد خودمان را از فصل قبل طلب داریم. به نیم‌فصل لیگ رسیدیم، اما فقط 20 درصد پول گرفته‌ایم. آیا مشکلات مالی فقط برای استقلال است؟ خطیر (مدیرعامل استقلال) هم تلاش می‌کند، اما باشگاه به تلاش بیشتری نیاز دارد. مدیریت باشگاه سال گذشته خیلی خیلی ضعیف عمل کرد؛ در حدی که یک سال اسپانسر رایگان روی پیراهن خودمان زدیم! او چگونه مصاحبه می‌کند و پُست می‌گذارد؟

 

وی با بیان اینکه هواداران از مشکلات بازیکنان ندارند، تصریح کرد: آیا کسی می‌داند قبل از دیدار با صنعت نفت چه مشکلاتی داشتم؟ رفتاری که با بازیکنان استقلال می‌شود، درست نیست. تا چه زمانی برای پول خودمان دعوا کنیم؟ در زمین تمرین ما نمی‌توان تمرین کرد. مشکلات وجود دارد و برطرف نمی‌شود. در هفته‌های اول مشکلاتی داشتیم و فقط با مدیریت نکونام نتیجه گرفتیم. امیدوارم بازیکنان مد نظر او به استقلال بیایند و اطمینان دارم با نکونام موفق می‌شویم.

 

کاپیتان استقلال در مورد اینکه پیش از شروع فصل در فهرست مازاد آبی‌ها قرار داشت و سپس در نیم‌فصل اول لیگ برتر درخشید، اظهار داشت: خیلی‌ها به من کم‌لطفی کردند و مرا آزار دادند که آنها را هیچ‌وقت نمی‌بخشم. ابتدای فصل گفتم که با عملکردم به این مسائل پاسخ می‌دهم که خدا را شکر، همه عملکرد مرا دیدند.

 

حسینی درباره مخالفت دیوان عدالت اداری با اهدای حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی فوتبال اظهار داشت: شما در جام جهانی قطر در فضای تیم ملی نبودید. جوّ بسیار بدی بر تیم ملی حاکم بود و یکی دو روز قبل از دیدار با انگلیس، اتفاقی افتاد که باعث شد روی بازی تمرکز نداشته باشیم. قبل از جام جهانی مشکلاتی برای تیم ملی به وجود آوردند و تیم را از مردم دور کردند. آنجا احساس تنهایی می‌کردیم و دیدن خوشحالی مردم پس از شکست مقابل انگلیس حس بسیار بدی داشت.

 

وی با بیان اینکه قول اهدای حواله خودرو برای صعود ملی‌پوشان به جام جهانی داده شد، گفت: بچه‌ها در این باره صحبت کرده‌اند و امیدوارم تا جام ملت‌های آسیا، مردم و رسانه‌ها را با ما بد نکنند. مسابقات سختی داریم و همه باید از تیم ملی حمایت کنند تا نتایج خوبی بگیریم.

 

کاپیتان استقلال با اشاره به اظهار نظر سایر ورزشکاران علیه ملی‌پوشان فوتبال گفت: ما طرفدار سایر رشته‌ها مانند والیبال و کشتی هستم، اما آیا فدراسیون‌های دیگر به اندازه فدراسیون فوتبال که چند میلیون دلار برای ایران آورد، درآمد دارد؟ همه باید کنار هم باشیم. می‌دانم همین صحبت‌ها در شهر خودم (شیراز) تکرار شد و ورزشکاران دیگری که مدال طلا آورده‌اند، امتیازات دیگری گرفته‌اند که درست نیست در این باره حرف بزنیم. فوتبال با بقیه رشته‌های ورزشی متفاوت است.

 

حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات استقلال روی نتایج شاگردان نکونام موثر است یا خیر، یادآور شد: یکی از دلایل عدم موفقیت ما در فصل گذشته، بحث بین مدیریت باشگاه و اعضای تیم بود. ما هرچقدر از مشکلات بگوییم، کسی حال ما را نمی‌پرسد. دوست ندارم در نیم‌فصل برای استقلال حاشیه ایجاد شود. همه بازیکنان تلاش کردند و دم همه آنها گرم. با خطیر صحبت کردیم و دوست نداریم روبه‌روی هم قرار بگیریم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------