آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

گولسیانی: دیگر نمی‌گذارم لوکادیا فرار کند!



گولسیانی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
گئورگی گولسیانی که فصل گذشته به یورگن لوکادیا بابت جدایی از پرسپولیس و بی‌تعهدی کنایه زده بود، حالا دوباره با زبان کنایه‌آمیز صحبت کرده است.

به گزارش ورزش سه، بعد از روزهایی که گئورگی گولسیانی به دلیل عدم دریافت مطالبات و سپس مسئله مالیات، تصمیم گرفته بود که با خبرنگاران گفت‌وگوی مفصل و اختصاصی نداشته باشد، او در آستانه بازی مس رفسنجان به سوالات خبرنگار ما پاسخ داده و در مورد اتفاقات اخیر صحبت کرده است.

 

گولسیانی که فقط دو گل تا رسیدن به رکورد آلن ویتل در صدر جدول گلزنان خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس فاصله دارد، در مورد احتمال جذب یورگن لوکادیا در نقل و انتقالات زمستانی صحبت کرده که این حرف‌های او با توجه به کنایه فصل گذشته گولسیانی به لوکادیا بعد از جدایی این مهاجم، جالب می‌شود.

 

او همچنین به احتمال جدایی از پرسپولیس و حضور در تیمی دیگر واکنش نشان داده و پیرامون جنجال مقررات جدید نقل و انتقالات و مسئله مالیاتش که منجر به کسر یک امتیاز و سپس بازگشت این امتیاز شد، صحبت کرده است.

 

مصاحبه را در ادامه بخوانید:

 

ابتدا در مورد بازی با نساجی صحبت کنیم. به نظر می‌رسید از دست بازیکنان حریف کمی عصبانی شده‌ای.
نساجی مازندران تیمی قابل احترام با هواداران بزرگ است. من یک فصل را در نساجی گذرانده‌ام و در هر بازی تا آخر با هر حریفی می‌جنگیدیم. تنها چیزی که واقعاً من را عصبانی می‌کند این است که بازیکنان جوانی که فرصت بازی در لیگ را پیدا کرده‌اند، الکی فریاد می‌زنند، روی زمین دراز می‌کشند و وقت تلف می‌کنند. همه ما باید به نمایش احترام بگذاریم (فوتبال یک نمایش است)، اگر سری A ایتالیا را نگاه کنید، داوران سعی می‌کنند تا حد امکان بازی را متوقف نکنند، این تمایل مستقیم در فوتبال اروپاست و ما هم باید به این سمت برویم.

 

با پیروزی در این دیدار، اکنون پرسپولیس تنها دو امتیاز از صدر جدول فاصله دارد. از عملکردتان در نیم فصل راضی هستید؟
راستش را بگویم راضی نیستم. ما پتانسیل بیشتری داریم. مشکلات زیادی وجود داشت که از همه طرف سر ما می‌آمد. در فوتبال همه جزئیات بسیار مهم هستند، هر جزئیاتی می‌تواند بر کیفیت یا نتایج تأثیر بگذارد. بازی در پرسپولیس پرسپولیس فشار بالایی دارد، این بد نیست، برعکس خوب است. این فشار به ما انگیزه بیشتری می‌دهد. فصل گذشته هم مشکلاتی داشتیم، اما در نهایت توانستیم قوی بمانیم و با تلاش زیاد مستحق 3 عنوان قهرمانی شدیم.

 

اخیرا موفق شدی به رکورد 14 گل دست پیدا کنی و دومین گلزن برتر خارجی باشگاه پرسپولیس شوی. وقتی به تیم آمدی، انتظار چنین آمار بزرگی را داشتی؟

من آمار را دنبال نمی‌کنم، از شما (خبرنگاران) این مورد را شنیدم. باشگاه تاریخ بزرگی دارد، خارجی‌های زیادی بازی کرده‌اند، عمدتاً بازیکنان هجومی بودند و واقعاً عجیب است که هیچ‌کس بیش از 16 گل به ثمر نرسانده است. این واقعیت یک نکته مهم را نشان می‌دهد، سازگاری با لیگ ایران برای خارجی‌ها بسیار سخت است. در ابتدا، همه فکر می‌کردند که کار آسانی است، اما وقتی با مشکلاتی، چالش‌ها، فشار زیاد مواجه می‌شوند، به ندرت می‌توانند توانایی خود را نشان بدهند. من در طول عمرم مسیر سختی را پشت سر گذاشتم و مفتخرم که هرگز تسلیم نشدم و سعی کردم بدون بهانه به کارم ادامه دهم.

 

اگر پنالتی بازی الدحیل گل می‌شد، فقط یک گل با آلن ویتل فاصله داشتی. من فکر می‌کنم این حسرت همیشه با تو خواهد بود.
من از هیچ چیز پشیمان نیستم این یک فوتبال است و هر کسی می‌تواند پنالتی را از دست بدهد. اما اگر کل بازی‌های مرحله گروهی AFC را آنالیز کنیم، باید امتیاز بیشتری کسب می‌کردیم. همه می‌گویند گئورگی پنالتی را از دست داد، در غیر این صورت می‌توانستیم در مرحله بعدی بازی کنیم اما اول از همه این واقعیت نیست که ما در آن بازی با آن پنالتی پیروز می‌شدیم، ثانیاً این یک تحلیل حرفه‌ای از موقعیت نیست.

 

البته شاید هواداران پرسپولیس با این موضوع موافق نباشند. اما به هر حال اخیراً موضوع «مالیات» تو به شدت بحث برانگیز شده است. ممکن است در مورد آن برای ما توضیح دهید؟
من نمی‌توانم در مورد مالیات اظهار نظر کنم، چه چیزی را می‌توانم توضیح دهم؟ من در ریاضیات خیلی خوب بودم، اما هنوز نمی‌توانم اصول محاسبه مالیات را بفهمم.

 

مسئله این است که فدراسیون گفته به پرسپولیس فرصت دادند تا قرارداد شما را اصلاح کند اما شما ابتدا از این کار خودداری کردید. آیا این درست است؟
اطلاعات مربوط به قرارداد من عمومی نیست و محرمانه است، بنابراین باید به اطلاعات محرمانه احترام بگذارم. تنها یک چیز، چیزی که می توانم بگویم این است که هیچ چیز غیرقانونی وجود ندارد و هیچ قرارداد جانبی‌ای وجود ندارد.

 

نظر تو به عنوان یک خارجی در مورد دستورالعمل جدید ایران برای نقل و انتقالات چیست؟
وقتی چیزها را نمی فهمم، همیشه ترجیح می دهم ساکت بمانم. واقعاً نمی دانم چرا فدراسیون پیچیدگی های جدیدی به وجود آورد. همه قوانین، باید دارای برخی توضیحات منطقی باشند. اما وقتی محدودیت بودجه وجود دارد و در عین حال محدودیت بازیکنان خارجی افزایش یافته است، منطقی به نظر نمی‌رسد. سوالات زیادی نیز وجود دارد، اما همان‌طور که گفتم، ترجیح می‌دهم سکوت کنم.

 

اخیرا بحث بازگشت یورگن لوکادیا داغ شده است. سال گذشته در مصاحبه‌ای به کنایه درباره تعهدت به پرسپولیس درباره او صحبت کردی. نظر شما در مورد بازگشت احتمالی او چیست؟
نمی‌دانم این اطلاعات چقدر واقعی است، اما فقط می‌توانم از او استقبال کنم، او بازیکن بزرگی است. من شخصاً او را به تمرینات و بازی‌ها می‌آورم و او را نگه می‌دارم تا فرار نکند (با طنز).

 

پس از بازی فردا لیگ برتر ایران به مدت 40 روز تعطیل خواهد بود. در تعطیلات چه برنامه‌ای داری؟
من برخی مشکلات سلامتی دارم که برای درمان آن زمان خواهم داشت. احتمالاً 2-3 هفته طول می‌کشد و من پیش خانواده‌ام خواهم ماند.

 

با توجه به پرداخت مطالبات از سوی پرسپولیس آیا موضوع جدایی‌ات منتفی است؟
من تا تابستان با پرسپولیس قرارداد دارم و فقط به اهدافم با پرسپولیس فکر می‌کنم.

 

دوست دارم در پایان در مورد بازی دربی صحبت کنی. شما 4 بار در دربی بازی کردی، اما این بار بازی بسیار جنجالی بود. حالا که چند هفته از این بازی می‌گذرد، نظرت در مورد این بازی و تصمیمات VAR چیست؟
این بازی خسته‌کننده بود، با توقف‌های بسیار. وقتی می‌گویم باید به نمایش احترام بگذاریم، به این معنی است که ما به عنوان بازیکن، داور، مربی، هوادار، اتاق وی‌ای‌آر و همه باید به نمایش و ذات فوتبال احترام بگذارند. هر 5 دقیقه یک داور جلوی صفحه VAR می‌ایستاد و من چند بازیکن آبی را نیز در کنارشان دیدم که صحنه‌ها را بررسی می‌کردند! آنها در حال توقف بازی بودند و دائم جیغ می‌کشیدند. پویایی و ریتم بازی از بین رفته بود و کیفیت وجود نداشت. با چنین نگرشی نمی‌توانیم لیگ را توسعه دهیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------