جزئیات سرقت مسلحانه خودرو یک فوتبالیست از زبان خودش



میلاد پاک پرور،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی جزئیاتی از سرقت مسلحانه خودرو صفرش را تشریح کرد.

به گزارش فارس، مسابقات لیگ دسته اول فوتبال در تعطیلات است و نیم فصل دوم رقابت ها از اواسط بهمن ماه آغاز می شود با این حال سرقت مسلحانه خودرو یک بازیکن تیم استقلال ملاثانی( آبی پوشان جنوب) در روز جمعه لیگ یک را خبر ساز کرد. میلاد پاک پرور وینگر تیم استقلال ملاثانی جمعه شب مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت. او در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: جمعه خونه بودم و حوالی ساعت 9 و نیم شب برای خرید به سوپرمارکت رفتم و حدود ساعت 10 شب به خانه آمدم. برای باز کردن در پارکینگ ازخودرو پیاده شدم و وقتی برگشتم دیدم یک پراید 111 مقابل ماشینم ایستاده و یک نفر یک تفنگ وینچستر روی شکمم گذاشت و نفر دیگر از دور با کلاشینکف من را نشانه گرفته بود!  

 

وی افزود: هُلم دادند و سوئیچ خودرو را از من گرفتند و سوار شدند و رفتند. داخل ماشین دو گوشی تلفن همراه و مقداری پول نقد داشتم که خیلی زیاد نبود! تمامی مدارکم از جمله  مدارک خودرو، کارت ملی و کارت های بانکی همگی در خودرو بود که سرقت شد. یکی از این دو نفر صورتش را کامل پوشانده بود و  دیگر ماسک و کلاه داشت و صورتش مشخص نبود.

 

بازیکن تیم استقلال ملاثانی با اشاره به شکایتش به نیروی انتظامی و آگاهی گفت: پلیس اعلام کرد خودرو پراید هم سرقتی است! البته قرار است از اداره آگاهی بیایند و تصاویر دوربین های مدار بسته خیابان های بالایی و پایینی را هم مورد بازبینی قرار بدهند. 

 

عبدل امیر سلامات مدیر تیم استقلال ملاثانی هم در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اتفاقی که برای بازیکن تیمش رخ داده گفت: قطعا خود میلاد جزئیات را بهتر می تواند برایتان بگوید اما به نظرم باید خدا را شکر کرد که خودش سالم است و به او آسیبی نرسیده است. اکنون در تعطیلات لیگ دسته اول هستیم و تمرینات تیم تعطیل است که بگوییم بازیکن از سر تمرین برمی گشته خانه، این اتفاق هم هیچ ارتباطی به تیم ندارد اما خوشحالم که خود میلاد سالم و سلامت است وبه او آسیبی نرسیده است. متاسفانه از این اتفاقات گاهی در اهواز رخ می‌دهد!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------