آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر | اعتراض باشگاه استقلال

برنامه مسابقات هفته های بیست و هفتم تا سی ام لیگ برتر باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد. به گزارش خبرآنلاین؛ با اعلام…

مهدی طارمی بازیکن آزاد شد



مهدی طارمی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مهدی طارمی از امروز بازیکن آزاد است و طبق قانون می تواند با هر باشگاهی که دوست دارد وارد مذاکره شود.

به گزارش شفقنا، مهدی طارمی در تابستان مورد توجه باشگاه های بزرگی قرار گرفت. از دو باشگاه بزرگ اینتر و میلان و همچنین منچستر یونایتد به عنوان مشتری های جدی این مهاجم ایرانی یاد شد.

 

طارمی از لیگ عربستان هم پیشنهاد داشت و الهلال حاضر بود که مبلغ بالایی را برای این ستاره ایرانی پرداخت کند اما او با باشگاه پورتو قرارداد داشت و نمی توانست جدا شود.

 

باشگاه پورتو در تابستان مبلغ بالایی را برای رضایت نامه طارمی می خواست و این باعث شد تا او نتواند جدا شود.

 

امروز که رسما فصل نقل و انتقالات تابستانی آغاز شد مهدی طارمی بازیکن آزاد شد و از اکنون می تواند با هر باشگاهی که دوست داشت وارد مذاکره شود.

 

طبق قانون طارمی از امروز می تواند تیم فصل بعد خود را  انتخاب کند و با آن وارد مذاکره شود با این شرط که اگر در زمستان جدا شود باید مبلغی را به باشگاه پورتو پرداخت کند و اگر در تابستان هم برود که انتقال او مجانی خواهد بود.

 

طارمی سومین فصل حضورش در پورتو را پشت سرمی گذارد که البته نسبت به دو فصل قبل تر عملکرد ضعیفی تر از خود نشان داده است و شاید همین باعث شود تا باشگاه پورتو هم قرارداد او را تمدید نکند.او باید در جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال ایران را همراهی کند و درخشش او باعث می شود تا توجه تیم های بزرگ را به خود جلب کند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------