آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

اخبار ضد و نقیض از استعفای «مورایس» از سرمربیگری سپاهان



مورایس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدیرعامل سپاهان خبر از احتمال جدایی سرمربی پرتغالی تیم داد.

به گزارش ورزش‌ سه، پس از اتفاقات بازی جنجالی شمس‌آذر و سپاهان که با 4 اخراجی برای طلایی‌پوشان اصفهانی از جمله مورایس و شکست یک بر صفر تمام شد، ژوزه مورایس سرمربی تیم در پایان مسابقه نزد نیکفر، مدیرعامل سپاهان، رفته و از او خواسته اجازه جدایی‌اش را صادر کند.

 

او درباره احتمال ترک ایران از سوی سرمربی پرتغالی گفت: «آقای مورایس بعد از بازی پیش من آمد و گفت بعد از دادن 4 امتیاز که ما با شایستگی آن را در زمین مسابقه گرفته بودیم، در دو مسابقه اخیر داوری‌های جهت‌دار 6 امتیاز از تیم ما گرفتند.» 

 

منوچهر نیکفر که یکی از مدیران ارشد شرکت فولاد مبارکه به شمار می‌رود و سال‌ها بخش مدیریتی صنعت فولاد تجربه دارد، ادامه داد: «من فکر نمی‌کردم شرایط در لیگ ایران این‌چنین ناعادلانه پیش برود! کاری که من بلدم بازی‌های داخل زمین است و بازی‌های پشت پرده و خارج از زمین را بلد نیستم.» 

 

ادامه اتفاقات عجیب لیگ برتر و به ویژه داوری‌های جنجالی بالاخره توانسته یکی از آرام‌ترین مربیانی که در طول تاریخ به فوتبال ایران آمده را هم اینطور عصبانی کند.

 

نیکفر تاکید کرد: «واقعا نمی‌توانم درک کنم چه اتفاقاتی در حال رقم خوردن است، اما بازی امروز و اتفاقاتی که در بازی با گل‌گهر رخ دادند را نمی‌توانیم در طبقه‌بندی مسائل طبیعی فوتبال بگنجانیم.» 

 

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه آیا اجازه جدایی به مورایس می‌دهد یا خیر، بیان کرد: «ما در حال مذاکره با ایشان هستیم و تلاش می‌کنیم او را آرام کنیم. ولی آقای مورایس خیلی مصر به جدایی هستند و به نظرم با توجه به اتفاقاتی که طی این ماه‌ها تجربه کرده‌اند، حق هم دارند.»

 

«ژوزه مورایس» از سرمربیگری سپاهان استعفا کرد

مهر نوشت: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان به دلیل آنچه اتفاقات غیرطبیعی در فوتبال ایران خوانده است از سمت خود استعفا کرد.

 

ژوزه مورایس که به شدت نسبت به تصمیمات مهدی حاج ملک داور مسابقه و محمدرضا منصوری کمک او اعتراض داشت از کنار زمین اخراج شد تا تنها چند دقیقه پس از پایان این مسابقه استعفای خود را به طور شفاهی در اختیار منوچهر نیکفر مدیرعامل سپاهان قرار دهد.

 

نیکفر با تأیید استعفای سپاهان و درخواست او برای جدایی از این تیم اعلام کرد: او تحمل اتفاقات غیر طبیعی در فوتبال را ندارد. البته به او اجازه‌ جدایی نمی‌دهیم و باید با برگزاری نشست موضوع را بررسی کنیم.

 

مورایس در سپاهان می‌ماند

سرپرست تیم سپاهان گفت: ژوزه مورایس با سپاهان قرارداد دارد و در این تیم به کار خود ادامه خواهد داد.

 

رضا فتاحی شامگاه دوشنبه پس از شکست در برابر شمس آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اتفاقاتی که در قزوین افتاد در جای دیگری ندیده بودم و میهمان نوازی خوبی صورت نگرفت.

 

وی افزود: در حالی که پایین جایگاه بانوان نزدیک به ۲ هزار نفر صندلی خالی وجود داشت اما هواداران شمس آذر را در کنار هواداران ما مستقر کردند و طبیعتاً دعوا می‌شود.

 

سرپرست تیم سپاهان ادامه داد: شیشه‌های اتوبوس ما نیز شکسته شده و معلوم نیست چه کسی باید جوابگوی این اتفاقات باشد.

 

وی با گلایه از فدراسیون عنوان کرد: تا ساعت یک ربع به ۲ نمی‌دانستیم که بازیکنان ما اجازه بازی دارند و بدون شک این بازیکن با تمرکز نمی‌تواند بازی کند.

 

فتاحی با بیان اینکه هیچ تخلفی نداشته‌ایم ادامه داد: خطیر ابتدا باید بداند سپاهان چه تیمی است و بعد در رابطه با این باشگاه صحبت کند.

 

وی با بیان اینکه از جاودانی به کمیته اخلاق شکایت کرده‌ایم، تاکید کرد: خطیر اشتباه می‌کند که در رابطه با سپاهان صحبت می‌کند.

 

سرپرست تیم سپاهان تصریح کرد: از داوری که در جام جهانی قضاوت کرده بعید است که گل ما را آفساید بگیرد.

 

وی با بیان اینکه قرارداد بازیکنان اصلاح شده است، عنوان کرد: قرارداد سال جاری هیچکدام از بازیکنان ما مشکل نداشته و تنها قرارداد فصل دوم بازیکنان ما دارای مشکل بود که در نهایت اصلاح شده است.

 

فتاحی با بیان اینکه استقلال و پرسپولیس سقف را رعایت نکرده‌اند، ادامه داد: چه کسی باور می‌کند که یک بازیکن این تیم ۱۶۰ میلیون گرفته باشد.

 

وی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر یادآور شد: ژوزه مورایس با سپاهان قرارداد دارد و در این تیم به کار خود ادامه خواهد داد.


 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------