آخرین اخبار ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های آرمان…

مسابقات بدن‌سازی تهران بخاطر پوشش ورزشکاران لغو شد



مسابقات بدن‌سازی تهران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
با دستور رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تمامی مسابقات استان تهران تا اطلاع ثانوی لغو شد.

به گزارش ایرنا، برگزاری تمامی مسابقات پرورش اندام استان تهران از طرف فدراسیون لغو شد و این موضوع درحالی است که تا شروع رقابت‌های این استان زمان زیادی باقی نمانده است. چندی پیش رقابت‌های کشوری با هدف پرشور شدن مسابقات مستریونیورس لغو شد تا مخاطبین این مسابقه بین المللی بالاتر برود و از طرف مسئولین هیئت تهران تخمین زده شد که در صورت عدم برگزاری رقابت‌های کشوری، اسقبال از مسابقات قهرمانی استان تا 50 درصد بالاتر برود.

 

ابوالفضل قناعتی، رئیس هیئت بدنسازی استان تهران با اشاره به این اتفاقات اظهار داشت: فدراسیون پرورش اندام مسابقات ما را لغو کرده و دلیل آن را عدم رعایت برخی استانداردها توسط بعضی از حوزه‌های بدنسازی تهران بیان کرده است. با نصیرزاده رئیس‌ فدراسیون بدنسازی، صحبت کردم و این مشکلات در شرف حل شدن است تا رقابت‌های استان روی برنامه خودش ادامه یابد.

 

شنیده‌ها حاکی از آن است دلیل اصلی لغو این رقابت‌ها، شکل برگزاری مسابقات فیتنس مدل بوده که در برخی حوزه‌های تهران برگزار شده ولی مشکل از آن‌ جایی شروع می‌شود که مسئولین هیئت تهران در مدل برگزاری این رقابت‌ها با مسئولین فیتنس فدارسیون اخلاف دارند؛ هیئت تهران رقابت‌های فیت مدل را طبق استانداردهای IFBB، به این شکل برگزار کرد که ورزشکاران بدون پیراهن، و با کت و شلوار جین روی صحنه حاضر می‌شوند اما کمیته فیتنس ایران این رقابت را با کت و شلوار پارچه‌ای و با پیراهن قبول دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------