«محمد کریمی» بازیکن سپاهان: داور به من فحش داد/ حرف‌های تند رضا اسدی در مورد هوادار متمول پرسپولیس



محمد کریمی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
محمد کریمی می‌گوید حمید حاج‌ملک خطاب به او از الفاظ زشتی استفاده کرده و باید محروم شود.

به گزارش ورزش سه، محمد کریمی پس از شکست یک بر صفر سپاهان برابر شمس آذر در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره شرایط سپاهان گفت: اطراف سپاهان حاشیه خیلی زیاد است اما من می‌خواهم یک چیزی درباره آقای حاج‌ملک، داور بازی، بگویم. ایشان داور بازی است و باید آرامش داشته باشد، اما متاسفانه به من الفاظ خیلی رکیکی می‌گوید که من شرمم می‌شود به زبان بیاورم.

 

او توضیح داد: به من می‌گوید دهنت را ببند، به من می‌گوید خفه شو. حرف‌های خیلی زشتی به من می‌گوید که دو کلمه است؛ کلمه اول شعر و کلمه دوم را خودشان بدانید. دقیقا همین کلمه را به من گفته و من این گله را به ناظر بازی داشتم. باید این داور محروم شود.

 

کریمی با اشاره به گل مردود سپاهان گفت: یک گله از آقای منصوری، کمک یک بازی، دارم. ایشان داور بین‌المللی است و دو جام جهانی رفته است؛ این چه آفسایدی است که می‌گیرد؟ ما هیچ کجای دنیا ندیدم گل سالم را آفساید اعلام کنند.

 

او همچنین درباره بازگشت امتیازات سپاهان و محرومیت بازیکنان این تیم عنوان کرد: چهار امتیاز که اصلا نباید کم می‌شد. به ناحق کم کردند که حاشیه دور تیم ما بیاید. از آن طرف شش بازیکن را چرا محروم‌ می‌کنید؟ اگر قرار بود محروم باشند چرا از اول فصل بازی کردند؟ این چه لیگی است؟ اگر قرار است بعضی تیم‌ها اینطور جام ببرند، ما تفریحی بازی کنیم و اینقدر عصبی نشویم. خودمان هم مانده‌ایم.

 

بازیکن سپاهان در ادامه گفت: یک بحث دیگر اینکه اصلا ناظر بازی چرا اجازه می‌دهد هواداران تیم حریف بغل هواداران تیم ما بنشینند و سنگ پرتاب کنند. خون از دماغ کسی می‌آمد، چه کسی می‌خواست جوابگو باشد؟ بعد هم آقای ناظر‌ می‌گوید به خاطر من به زمین بروید. به خاطر شما باید دیگر چه کار کنیم؟ ایشان می‌گوید برخی بلیت نداشتند و داخل آمدند. شما چه مسئولی هستی که می‌گذارید بدون بلیت بیایند؟ شما مسئول چه کاری هستی؟ فقط می‌آیی که تماشا کنی؟

 

***

 

حرف‌های تند اسدی در مورد هوادار متمول پرسپولیس!

رضا اسدی با حرف‌های بی‌پرده و صریح، میکسدزون ورزشگاه قزوین را تحت‌تاثیر قرار داد.

 

 رضا اسدی بعد از بازی با شمس‌آذر در خصوص این دیدار گفت: بازی خیلی خوبی بود و همه لذت بردند، اما این بازی نقاط ضعف زیادی داشت، مخصوصا در بحث داوری. عین این صحنه آریا یوسفی در آسیا باعث اخراج حسین‌نژاد شد اما اینجا داور نزدیک صحنه بود و خیلی راحت از این صحنه گذشت. جورابش را داد پایین و خون می‌آمد، یعنی استخوان پایش مشخص بود. ما ده صحنه این شکلی داشتیم در این بازی.

 

وی افزود: دیگر قرار نیست که با یک پنالتی کار برای تیم مقابل تمام شود. آن دوران گذشته و با دو اوت دستی و خواباندن بازی کار تمام می‌شود. خیلی تیم‌ها این کار را می‌کنند، مربی به بازیکن می‌گوید بخواب و فوتبال حرفه‌ای این شکلی شده. ما خسته شدیم و چند بازی است برای ما اینطور شده است. انقدر باشگاه را در مسائل قراردادها تحت‌فشار گذاشتند که دیگر صبر ما تمام شده.

 

او همچنین ادامه داد: اگر دوست دارید مردم سرگرم شوند، چیزهای دیگر هم هست. نباید ما اینقدر حرص بخوریم. چهار امتیاز از ما کم کردید و کلی فشار روی ما بود. ما رفتیم در لیگ قهرمانان و نتوانستیم در اوایل نتیجه بگیریم. بالاخره تیم را جمع کردیم و یک جورهایی دوباره تمرکز تیم ما را بهم زدید. حالا که چهار امتیاز را برگرداندید اما سه هفته است داوری‌ها علیه ماست. هفته گذشته 21 صحنه به داوری فرستادند، نهایت هر تیم شاید دو صحنه در بازی پیدا کند اما برای ما اینطور است.

 

اسدی در مورد نقل و انتقالات سپاهان و فشار روی این تیم و ادعای خطیر در خصوص هزینه هزار میلیاردی سپاهان گفت: ایشان مسئول استقلال هستند و باید در مورد تیمشان صحبت کنند. اگر هم ورود می‌کنند باید با سند و مدرک صحبت کنند. یک زمانی برنامه نود بود و اگر کسی سند داشت روی خط می‌آمد و میگفت فلانی انقدر پول گرفته و این هم سند. الان هم کارگروه نقل و انتقالات مبلغ هزینه سپاهان را اعلام کرد و همه چیز شفاف است.

 

مهاجم سپاهان راجع به اصلاح قراردادش و غیبت در بازی گل‌گهر عنوان کرد: من به خاطر اخراج نبودم، آن اخراج هم فاجعه بود. مشکل قراردادی هم بود که من صبح قراردادم را اصلاح و کم کردم و فرستادیم فدراسیون.

 

رضا اسدی در خصوص اصلاح قراردادش ادامه داد: باشگاه سپاهان از بیرون پول نمی‌دهد و ما از آن هواداران خوشگل نداریم. بیزینس خصوصی نداریم.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا در پرسپولیس حضور هوادار متمول را احساس کرده؟ گفت: من حرفی ندارم و فقط می‌توانم بخندم. شما می‌دانی و من هم می‌دانم و خیلی‌های دیگر هم می‌دانند. می‌تواند ثابت شود اما نمی‌شود جمع کنند. فقط باید سرگرم شویم، شما هم الان سرگرمی‌ات را پیدا کردی و می‌توانی بروی گزارش بنویسی.

 

وی افزود: من الان یک جمله آن طرف گفتم و از بچه‌های رسانه گله کردم. دوستتان هم دارم، ولی خیلی برای من مهم است که یک جاهایی طرفدار نباشید و به پیشرفت فوتبال کمک کنید. من فوتبالیست بیشتر از این صحبت کنم و حرف بزنم، محروم می‌شوم. من انتظار دارم به ما کمک کنید.

 

اسدی همچنین در مورد ادعای مغانلو مبنی بر وجود پیچ و شکستن شیشه سپاهان اظهار داشت: شما از کجا می‌دانید دروغ است؟ دنبال حاشیه هستی تو، من می‌خواهم این را بگویم، شیشه اتوبوس سپاهان را هوادار قزوین زده شکسته، درست نیست؟

 

مهاجم سپاهان در مورد احتمال جدایی مورایس توضیح داد: او بسیار حرفه‌ای است و در جای مهمی بوده و با بهترین سرمربیان همکار بوده. اما فوتبال ما به سمتی می‌رود که باعث خجالت ماست. این مرد یکی از آدم‌های بسیار باادب است. ما او را در تمرین می‌بینی و در بدترین شرایط هم بی‌ادبی نمی‌کند اما صبر او را هم تمام کردید. خسته شدن اینطوری است، ما خیلی زحمت کشیدیم. من قبل بازی آلمالیق گفتم که ما درست است در تهران بازی می‌کنیم اما هواداران می‌توانند بیایند بازی ما را ببینند و لذت ببرند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------