آخرین اخبار ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های آرمان…

مخالفت باشگاه پرسپولیس با استعفای گل‌محمدی/ درویش: او هیجان‌زده شده بود



یحیی گل محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه پرسپولیس با استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه مخالفت کرد.

به گزارش تسنیم، در پی کناره‌گیری یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس، پس از تساوی مقابل مس رفسنجان، باشگاه پرسپولیس مخالفت خود را با این تصمیم اعلام کرد.

 

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس در این مورد نوشت: «در حالی که یحیی گل‌محمدی دو روز پیش برنامه‌های خود برای نیم‌فصل را به رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ارائه کرده بود، در تصمیمی غافلگیرکننده از سمت خود کناره‌گیری کرد. باشگاه پرسپولیس اعلام می‌کند به‌زودی نشستی را با گل‌محمدی برگزار می‌کند».

 

درویش: به‌زودی با گل‌محمدی جلسه برگزار می‌کنم/ شاید او هیجان‌زده شده بود

رضا درویش درباره استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: ما هم از رسانه باخبر شدیم و بعد از آنهم اعلام کردیم مخالفت استعفا هستیم. حتماً باید با او صحبت و مشکلات را اگر بتوانیم برطرف کنیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا گل‌محمدی نامه‌ای مبنی بر استعفا به باشگاه زده است یا خیر، گفت: خیر ما هم از طریق رسانه باخبر شدیم. بعد از بازی هم نتوانستیم با او صحبت کنیم و طی فردا یا پس فردا قرار می‌گذاریم تا صحبت کنیم.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه گل‌محمدی مدعی است چند هفته پیش قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرده است، توضیح داد: فسخ شرایطی دارد. او نامه‌ای نوشته بود که اگر این شرایط مهیا نباشد قراردادش را فسخ می‌کند که بخشی از آن بحث مالی هم بود که تا اندازه‌ای برطرف شد. 

 

درویش گفت: ما هم از رسانه‌ها استعفای گل‌محمدی را شنیدیم. او دو روز پیش نامه داده و رسماً نفرات مدنظرش را به باشگاه اعلام کرده است. حالا شاید بعد از بازی هیجانی یا چیزی بوده که این حرف زده شده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------