آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

مورایس: دیگر پایم را در ایران نخواهم گذاشت/ همه چیز آنجا عجیب است!



مورایس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ژوزه مورایس یکی از سرشناس ترین مربیان خارجی شاغل در تاریخ لیگ فوتبال ایران، بدون کسب هیچ جامی استعفا کرد.

به گزارش تابناک، این مربی سرشناس پرتغالی کا با دیتنرد گزافی هدایت سپاهان را برعهده گرفت تا به ناکامی آنها در فتح جتم در فوتبال ایران پایان دهد، بعداز پذیرش سومین شکست پیاپی و چهارمین باخت در نیم فصل اول کناره‌گیری کرد.

 

سرمربی پرتغالی و آرام سپاهان اصفهان که استعفا داده است در مصاحبه فوری با رکورد پرتغال گفت: دیگر پایم را در آن کشور نخواهم گذاشت. همه چیز آنجا عجیب است همه چیز!

 

ژوزه مورایس گفت: دیگر به هیچ وجه در ایران نمی‌مانم، فکر نمی‌کردم لیگ ایران در خارج از زمین رقم بخورد. من فقط بلدم داخل زمین را کنترل کنم، سال گذشته به آن شکل قهرمانی را گرفتند و امسال هم همه شاهدید، خداحافظ ایران برای همیشه...

 

رسانه‌های پرتغال: مورایس دیگر سرمربی سپاهان نیست

ورزش سه نوشت: رسانه‌های پرتغالی به صحبت‌های ژوزه مورایس مبنی بر ترک سپاهان واکنش نشان دادند.

 

روزنامه آبولا با تیتر "رسمی: ژوزه مورایس دیگر سرمربی سپاهان نیست"، نوشت: استعفای این مربی پس از سومین شکست متوالی در مسابقات لیگ ایران و از سوی منوچهر نیکفر رئیس موقت باشگاه اعلام شد.

 

سپاهان تنها با یک امتیاز اختلاف با استقلالی‌ها در رده دوم جدول قرار دارد. هفته گذشته این تیم شاهد لغو محرومیت چهار امتیازی از سوی فدراسیون بود. حالا پس از سه شکست، ژوزه مورایس جایگاه خود را ترک می‌کند.

 

وبسایت maisfutebol نیز با پوشش این خبر نوشت: ژوزه مورایس خواستار جدایی از سپاهان شد. این خبر را خود رئیس تیم ایرانی تایید کرد.

 

رسانه zerozero نیز با تیتر "ژوزه مورایس باشگاه ایرانی را ترک می‌کند"، نوشت: ژوزه مورایس دیگر سرمربی سپاهان ایران نیست و گویا این مربی روز دوشنبه با ثبت سومین شکست متوالی در مسابقات لیگ  خواهان جدایی شد. سپاهان با وجود شکست‌های متوالی در حال حاضر با اختلاف تنها یک امتیاز از استقلال صدرنشین، در رده دوم جدول قرار دارد.

 

وبسایت noticiasaominuto نیز تیتر جالب توجه "آب و هوا در ایران طوفانی می‌شود؛ ژوزه مورایس خواستار جدایی از سپاهان شد" را برای خبر خود انتخاب کرده و در ادامه نوشته است:

 

ماجراجویی ژوزه مورایس در ایران ممکن است به پایان برسد، سرمربی پرتغالی روز دوشنبه خواستار کناره‌گیری از سمتش در سپاهان شد، چیزی که می‌تواند در ساعات آینده شکل جدی‌تری به خود بگیرد و حتی توسط تیم آسیایی نیز تایید شده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------