آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر | اعتراض باشگاه استقلال

برنامه مسابقات هفته های بیست و هفتم تا سی ام لیگ برتر باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد. به گزارش خبرآنلاین؛ با اعلام…

دربی پایتخت 3-0 می‌شود؟!/ توضیحات رئیس کمیته انضباطی درباره شکایت پرسپولیس و استقلال از یکدیگر



دربی تهران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رئیس کمیته انضباطی اعلام کرد که استقلال و پرسپولیس بلافاصله پس از پایان دربی ۱۰۲ از یکدیگر شکایت کرده‌اند و این موضوع در حال رسیدگی است.

به گزارش تسنیم، ابوالفضل حسن‌زاده درباره اینکه چرا در خصوص قانون سقف بودجه نتیجه هیچ مسابقه‌ای 3 بر صفر نشد، گفت: چون هیچ تیمی در زمان مقرر 24 ساعت بعد از بازی شکایت نکرد.  استقلال، پرسپولیس، پیکان و تراکتور از سپاهان شکایت کردند ولی شکایت هیچ کدام  از آنها 24 ساعت بعد از بازی نبود. کماکان اعتقاد داریم بازیکنی که مطابق مقررات ثبت‌نام نشود، بازیکن غیرمجاز است.  اگر ظرف 24 ساعت بعد از مسابقه شکایت صورت می‌گرفت و تخلفی احراز می‌شد، قطعاً حکم بر 3 بر صفر می‌دادیم.

 

وی ادامه داد: بعد از دربی، شکایت استقلال و پرسپولیس از یکدیگر را داشتیم که ظرف 24 ساعت صورت گرفت ولی هنوز رأی ندادیم و باید تشخیص دهیم بازیکنی غیرمجاز بوده یا نه. شکایت آنها واصل شده است اما اجازه دهید اسمی از بازیکنی نیاورم چون در مرحله تحقیقات هستیم.

 

رئیس کمیته انضباطی درباره اینکه باشگاه آلومینیوم می‌گوید که ظرف 24 ساعت بعد از بازی شکایت کردیم، گفت: شکایت‌های مربوط به سپاهان را گفتم که ظرف مدت 24 ساعت انجام نشده است. شکایت آلومینیوم در خصوص بازی با باشگاه استقلال بود و ما در این خصوص تصمیم گرفتیم و احراز بازیکن غیرمجاز صورت نگرفت و حکم بر برائت استقلال صادر شد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------