آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

جدایی مورایس از سپاهان منتفی شد/ خبیری: گل‌محمدی مربی پرسپولیس است



مورایس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرپرست مدیرعاملی باشگاه سپاهان با بیان این که مشکلات بین مورایس و باشگاه برطرف شده است، از بازگشت وی به اصفهان برای ادامه همکاری با زردپوشان خبر داد.

به گزارش مهر، تیم فوتبال سپاهان روز گذشته دوشنبه ۱۱ دی در هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف شمس آذر قزوین رفت و این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان سعید دقیقی در تیم شمس آذر به پایان رسید.

 

در پایان این دیدار، ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان در گفت‌وگو با منوچهر نیکفر سرپرست مدیرعاملی این باشگاه خبر از استعفا داد و اعلام کرد که قصد ندارد هدایت سپاهان را در نیم فصل دوم عهده دار باشد.

 

منوچهر نیکفر سرپرست مدیرعاملی باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت مورایس اظهار داشت: صحبت‌های خوبی را با او انجام داده ایم و مورایس متقاعد شده تا با اتمام تعطیلات اروپا به ایران بازگردد و هدایت تیم را برای نیم فصل دوم هم برعهده بگیرد. جدایی او صحت ندارد و مورایس سرمربی سپاهان باقی خواهد ماند.

 

او همچنین در خصوص شکایت کاوه رضایی بازیکن سابق سپاهان از این باشگاه به دلیل فسخ یکطرفه قرارداد، گفت: با مدیربرنامه‌های رضایی و سایر بازیکنانی که قراردادشان فسخ شده است جلسه خواهیم گذاشت و با آنها به توافق خواهیم رسید تا مشکلی تیم سپاهان را در ادامه مسیر لیگ برتر تهدید نکند.

 

 ***

 

خبیری: گل‌محمدی مربی پرسپولیس است
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما از یحیی گل‌محمدی حمایت می‌کنیم، او مربی ما و افتخارات زیادی را برای باشگاه به ارمغان آورده است.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

حسین خبیری عضو هئیت مدیره باشگاه پرسپولیس عصر سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص حواشی اخیر این تیم و استعفای یحیی گل‌محمدی گفت: همه ما بعد از این موضوع غافلگیر شدیم و توقع چنین اتفاقی را نداشتیم. باشگاه هم بلافاصله بعد از این موضوع واکنش نشان داد و ما ۱۰۰درصد مخالف جدایی گل‌محمدی هستیم. باید صبر کنیم و منتظر باشیم تا ببینیم در این ۲ روز چه اتفاقاتی رخ می‌دهد تا در خصوص آینده پرسپولیس و تیم تصمیم‌گیری کنیم.

 

وی افزود: از گل‌محمدی حمایت می‌کنیم. او مربی ماست و در این مدت افتخارات زیادی را برای ما به ارمغان آورده است. گل‌محمدی به ما برنامه داد و درباره بازیکنان مدنظرش با باشگاه صحبت کرد و اقدامات لازم برای حضور این بازیکنان در دستور اقدام بود. حتی در مورد اردوی خارجی هم صحبت‌های رد و بدل شد و قرار بود اتفاقات خوبی رقم بخورد. همچنان منتظر هستیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

 

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: در این فصل ما هم باید در بیرون زمین مبارزه کنیم و هم در داخل زمین! امیدوارم اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رقم بخورد. ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم و شایستگی خود را بارها و بارها ثابت کرده‌ایم. علی‌رغم تمامی مشکلات و ظلم‌های که به پرسپولیس شد، این توانایی را داریم تا از عنوان خود دفاع کنیم و بار دیگر قهرمان شویم.

 

خبیری در مورد گزینه‌های مدنظر کادرفنی و مذاکرات باشگاه پرسپولیس برای جذب آنها نیز افزود: اکنون مسئله‌ای مهم‌تر نسبت به جذب بازیکن وجود دارد. باید ببینیم تصمیم گل‌محمدی چیست. لیست بازیکنان را در اختیار باشگاه داده است. ابتدا باید وضعیت سرمربی مشخص شود و بعد از آن به سراغ بازیکنان مدنظر این مربی برویم. امیدوارم هرچه زودتر این موضوع حل شود تا زمان را از دست ندهیم و بازگشت قدرتمندانه‌ای داشته باشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------