آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر | اعتراض باشگاه استقلال

برنامه مسابقات هفته های بیست و هفتم تا سی ام لیگ برتر باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد. به گزارش خبرآنلاین؛ با اعلام…

ابهام درباره برگزاری بازی استقلال در جام‌ حذفی



جام حذفی ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
هنوز به درستی مشخص نیست که استقلال در زمان برگزاری جام ملت‌های آسیا، بازی خود در جام حذفی را برگزار می‌کند یا خیر.

به گزارش ورزش سه، قرعه‌کشی مرحله چهارم رقابت‌های جام حذفی با اعلام مسئول برگزاری این رقابت‌ها قرار است دوشنبه یا سه‌شنبه هفته آینده در محل سازمان لیگ برگزار شود، این در‌حالی است که به‌خاطر غیبت نماینده تیم‌ها و به‌خاطر پخش مستقیم این رویداد، احتمال قرعه‌کشی مرحله بعدی این رقابت‌ها در روز دوشنبه بیشتر خواهد بود.

 

نکته قابل توجه اینکه به مانند سایر قرعه کشی‌های پیش از این، قرار است از دو پیشکسوت فوتبال ایران دعوت به عمل آمده تا در این مراسم مسئولان برگزاری را در امر قرعه‌کشی یاری کنند. مرحله چهارم این رقابت‌ها در‌حالی برگزار می‌شود که 16 تیم برتر از سه دور قبلی از رقابت‌های زیرگروه به همراه 16 تیم لیگ برتری، 32 تیم حاضر در این مرحله را تشکیل داده تا تیم‌ها بعد از قرعه‌کشی در مرحله یک‌شانزدهم نهایی به مصاف هم بروند.  

 

همچنین درباره زمان برگزاری دور بعدی این رقابت‌ها شنیده می‌شود روزهای 19 و 20 بهمن برای انجام رقابت‌های مرحله چهارم جام حذفی پیش‌بینی شده و این در شرایطی است با همزمانی این رقابت‌ها با برگزاری مراحل پایانی جام ملت‌های آسیا، در‌صورتی‌که تیم ملی ایران به دیدار فینال این رقابت‌ها صعود کند، طبق قوانین دیدار تیم‌هایی که سه ملی‌پوش یا بیشتر دارند با درخواست آنها لغو خواهد شد و این موضوع می‌تواند منجر به لغو دیدارهای پرسپولیس و سپاهان در برابر حریفان‌شان شود.

 

این در صورتی است که استقلالی‌ها با وجود داشتن دو ملی‌پوش، باید در این مرحله به میدان بروند؛ هر چند فقط تقابل احتمالی شاگردان نکونام با سپاهان یا پرسپولیس در مرحله یک‌شانزدهم، می‌تواند تعویق این بازی را به همراه داشته باشد. البته این امر قطعی نیست و باید دید که کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی چه تصمیمی درباره زمان بازی آبی پوشان خواهد گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------