آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر | اعتراض باشگاه استقلال

برنامه مسابقات هفته های بیست و هفتم تا سی ام لیگ برتر باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد. به گزارش خبرآنلاین؛ با اعلام…

درویش استعفای گل‌محمدی را رد کرد؛ برو چند روز استراحت کن!



یحیی گل محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس جلسه حضوری کوتاه مدتی را با درویش برگزار کرد.

به گزارش تسنیم، یحیی گل‌محمدی سرمربی مستعفی پرسپولیس عصر امروز (چهارشنبه) در محل باشگاه حاضر شد و با رضا درویش مدیرعامل باشگاه تشکیل جلسه داد؛ این جلسه اما ظاهرا چندان طول نکشید و گل‌محمدی بعد از دقایقی کوتاه دفتر باشگاه را ترک کرد.

 

طبق اعلام روابط عمومی باشگاه پرسپولیس؛ گل‌محمدی در جریان جلسه کوتاه امروز با رضا درویش، تاکید کرد که با تداوم وضعیت فعلی، مصمم به جدایی است و تصمیم قطعی خود را برای این منظور گرفته است. درویش هم براساس اولویت‌ و تصمیم باشگاه از وی خواست بدون توجه به مطالبی که مطرح می‌شود، نظر خود را تغییر داده و همچنان به کارش ادامه دهد.

 

در پایان این نشست، یحیی گل‌محمدی بر پایان این همکاری و توافق بر سر اقاله قرارداد تاکید کرد اما رضا درویش به وی اعلام کرد که باشگاه ظرف چند روز آینده برای این منظور اقدامی انجام نخواهد داد و از او خواست پس از چند روز استراحت مجدداً نظر خود را اعلام کند.

 

***

 

درویش: یحیی مصمم است که برود/ به گزینه‌های جانشینی او فکر هم نکردیم

ورزش سه نوشت: رضا درویش دقایقی پیش از ساختمان باشگاه پرسپولیس خارج شد و در حالی که همه خبرنگاران منتظر صحبت‌های او پیرامون جلسه با یحیی گل‌محمدی بودند، به سوالات پاسخ داد.

 

* جلسه با یحیی گل‌محمدی؟
ایشان آمدند و جلسه خوبی هم بود. جلسه دوستانه بود و بسیار اظهار خستگی داشتند و می‌گفتند هم خیلی خسته هستند و به دلیل فضایی که در فوتبال ایران به وجود آمده و از قانون‌های من درآوردی که روح فوتبال را از بین برده، مصمم به رفتن هستند. بازهم من گفتم عجله نکن و برو دو سه روز دیگر استراحت کن و در خدمتت هستیم و اینجا خانه توست. ادامه خواهیم داد و همه باهم سعی می‌کنیم بر مشکلات فائق شویم.

 

* استعفای کتبی را قبول کردید؟
نه خیر آمدند بحث استعفا را مطرح کردند و گفتند که قرارداد را توافقی لغو کنند اما من گفتم عجله نکنند و دو سه روز دیگر استراحت کنند. ایشان خیلی مصمم بودند و من گفتم عجله نکنند.

 

* گزینه‌های سرمربیگری؟
یکسری این حرفه‌ا را می‌زنند اما نه حرفه‌ای و نه درست است که وقتی ایشان سرمربی ما هستند، نه مذاکره کنیم و نه حرفی بزنیم.

 

* نقل و انتقالات زمستانی؟
اول وجود بعدا سجود. اول باید ببینیم می‌توانیم آقای گل‌محمدی را داشته باشیم؟ اگر داشتیم، حتما لیستی که به ما دادند در حد مقدورات، بازیکنان آزاد را جذب کنیم.

 

* اگر لیست را بخرید، یحیی می‌ماند.
نه اصلا، گفتند که این دفعه نه پیرامون بازیکن است و نه باشگاه، گفتند فضای پیرامون باشگاه به وجود آمده، خسته کننده است و من در عمر فوتبالم ندیدم و نمی‌توانم کار کنم. وگرنه میرفتم فلان تیم و جای دیگر کار میکردم و می‌خواهم بروم استراحت کنم.

 

* اگر یحیی برود؛ داخلی یا خارجی؟
اصلا پیرامون این موضوع فکر نکردیم.

 

* اسکوچیچ؟
اصلا فکر نکردیم. اگر واقعا بنا باشد که از ایشان بهره نبریم، هیئت مدیره باید فکر کند و گزینه بدهد.

 

* مالیات برانکو؟
شش ماه پیش پرداخت شده.

 

* مشکل برانکو برای ورود به ایران؟
بعید می‌دانم داشته باشند.

 

***

 

یحیی به درویش: هیچ پیشنهادی ندارم!

قبل از جلسه یحیی گل محمدی با رضا درویش در باشگاه پرسپولیس شنیده شد یک پیشنهاد قطری ، گل محمدی را وسوسه کرده است.

 

با توجه به مدل صحبت‌های گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی با مس رفسنجان، مطرح کردن استعفا از سرمربیگری پرسپولیس بعد از بازی بسیار عجیب به نظر می‌رسید و طی دو روز گذشته همه دنبال کدها یا نشانه‌هایی از اتفاقات رخ داده آنی در روز بازی بودند که ببینند دقیقا چه مسائلی باعث شده تا گل محمدی چنین تصمیم عجیبی بگیرد و با قاطعیت بحث رفتنش و خداحافظی با هواداران را مطرح کند.

 

در این زمینه گمانه‌زنی‌ها و تحلیل‌های بسیاری شنیده شد و ضمن اشاره به ماجراهای قبلی مثل عدم جذب بازیکنان مد نظر گل‌محمدی، جذب نبیل باهویی توسط باشگاه ، کمبود امکانات ، پرداخت نشدن آپشن‌ها و مسائلی از این دست که دیگر خیلی نمی‌توانست مورد توجه باشد بحث ناراحتی گل محمدی از تمدید نشدن قراردادش و البته پیشنهاد خارجی به او از جمله دلایل مهم استعفای ناگهانی او مطرح شد.

 

در همین راستا امروز خبر پیشنهاد باشگاه الشمال قطر به گل محمدی مطرح شد و حتی گفته شد مذاکراتی با مدیر برنامه‌های گل محمدی صورت گرفته است.با این وجود یحیی گل محمدی در جلسه امشب با درویش قویا تائید کرد هیچ پیشنهادی ندارد و بحث‌های مربوطه در این خصوص درست نیست.

 

با این وجود آنچه از این جلسه بیرون آمده اینکه گل محمدی حس خوبی ندارد و اصرار به جدایی داشته اما تکلیف این ماجرا تا دو سه روز دیگر روشن خواهد شد و تا آن زمان نیز برنامه‌های نقل و انتقالاتی و اردوی خارجی پرسپولیس در نیم فصل معلق خواهد ماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------