آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

رضا اسدی علیه باشگاه پرسپولیس حکم گرفت



رضا اسدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
بازیکن اسبق پرسپولیس، که بعد از جدایی از این تیم راهی تراکتور و در ادامه سپاهان شده است، بابت مطالبات خود از این باشگاه پرونده‌ای را در کمیته تعیین وضعیت تشکیل داد.

به گزارش ایلنا، رضا اسدی، بازیکن اسبق پرسپولیس، که بعد از جدایی از این تیم راهی تراکتور و در ادامه سپاهان شده است، بابت مطالبات خود از این باشگاه پرونده‌ای را در کمیته تعیین وضعیت تشکیل داده و اکنون این باشگاه باید تعهدات مالی باقیمانده از زمان حضور این بازیکن را به وی پرداخت کند.

 

طبق حکمی که رضا اسدی از کمیته استیناف دریافت کرده، باشگاه پرسپولیس باید مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون به این بازیکن پرداخت کند.

 

اسدی که به عنوان ستاره نقل و انتقالات در فصل بیست و یکم به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شده بود، علی‌رغم آمار فردی مناسبی که از خود به جا گذاشت، در نهایت تصمیم گرفت به پیشنهاد تمدید این باشگاه جواب رد بدهد. این در حالی بود که یحیی گل‌محمدی از مدیران باشگاه درخواست کرده بود که قرارداد این بازیکن بار دیگر تمدید شود اما رقم عجیبی که درویش پیش روی اسدی قرار داده بود، او را از تصمیمش منصرف کرد.

 

اسدی در ادامه با حضور در تراکتور تا روز پایانی به عنوان مدعی آقای گلی در ترکیب تیم پاکو خمس کار را دنبال کرد و در فصل بیست و سوم به پیشنهاد سپاهان پاسخ مثبت داد و اکنون ضمن اینکه در کورس آقای گلی قرار دارد، به عنوان یکی از نفرات تیم ملی، شاگردان امیر قلعه‌نویی‌ را در جام ملت‌ها همراهی خواهد کرد.

 

باید اکنون دید با توجه به حکم دریافتی رضا اسدی، این باشگاه چه توافقی برای پرداخت مطالباتش خواهد داشت تا برای نقل و انتقالات پنجره زمستانی به دردسر نیفتد.

 

رضا اسدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------