گل‌محمدی رسما از پرسپولیس جدا شد/ کریم باقری: آقا یحیی موفق باشی



یحیی گل محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
با استوری مدیربرنامه یحیی گل‌محمدی باید به طور کامل و قطعی، پایان همکاری سرمربی سرخ‌ها با پرسپوليس را تایید شده قلمداد کرد.

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که رضا درویش از فرصت چند روزه برای بازگشت یحیی گل محمدی از تصمیم پایان همکاری‌اش با این تیم در گفت‌وگویی که با خبرنگاران داشت، خبر داده بود اما به نظر می‌رسد باید ماجرای سرمربی پرافتخار این تیم با نیمکت سرخ‌ها را پایان یافته تصور کرد.

 

دقیقا لحظاتی بعد از وعده مدیرعامل پرسپولیس مدیر برنامه چندین ساله یحیی گل محمدی با انتشار استوری در صفحه شخصی خود از جملاتی استفاده کرد که تنها بوی قطع همکاری و پایان کار این مربی در پرسپولیس می‌دهد.

 

حمید مشهدی مدیربرنامه یحیی گل محمدی که طی چند انتقال قبلی او نقش داشته و در حضور این مربی در پرسپولیس و جانشینی گابریل کالدرون نیز مذاکرات را بین دو باشگاه پدیده مشهد و پرسپولیس دنبال کرده بود، با جمله "خسته نباشی رفیق، مرد نجیب، آقای جام‌ها" از پایان همکاری یحیی گل محمدی و پرسپولیس خبر داد.

 

یحیی گل محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

با این شرایط باید دید این باشگاه برای جانشینی سرمربی پرافتخار خود که طی دوران حضورش در این تیم رکوردهای ویژه‌ای را ثبت کرده بود و سه قهرمانی لیگ، یک جام حذفی و دو سوپرکاپ در کنار صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را به کلکسیون افتخارات پرسپولیس اضافه کرده بود، چه تصمیمی خواهد داشت.

 

کریم باقری: آقا یحیی! ممنون، موفق باشی
مربی سابق و پیشکسوت پرسپولیس برای یحیی گل‌محمدی در ادامه دوران حرفه‌ای خود آرزوی موفقیت کرد.

 

باقری در یک استوری اینستاگرامی برای گل‌محمدی نوشته است: «آقا یحیی بابت تمام زحماتی که برای پرسپولیس کشیدید به نوبه خودم از شما تشکر میکنم. هرجا هستید موفق و پیروز باشید.»

 

کریم باقری که طی سالیان اخیر در کادر فنی پرسپولیس حضور داشت و یکی از کمک‌های یحیی گل‌محمدی بود ولی در فصل جاری نتوانست روی نیمکت سرخ پوشان بنشیند، حالا به پایان دوران حضور این سرمربی در پرسپولیس واکنش نشان داده است.

 

یحیی گل محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------