ادعای بزرگ در امارات؛ مذاکرات الوصل با رامین رضاییان



رامین رضاییان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رسانه‌های اماراتی ادعا کردند که باشگاه الوصل برای جذب رامین رضاییان، با این بازیکن وارد مذاکره شده است.

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که تیم ملی اردوی خود برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را در جزیره کیش برپا کرده است، خبری در رسانه‌های اماراتی منتشر شده مبنی بر اینکه صدرنشین فعلی ادنوک لیگ در تلاش است تا بتواند ستاره سمت راست سپاهان را به خدمت بگیرد.

 

چندین رسانه اماراتی از جمله پایگاه خبری سدد، صفحه اطلاع‌رسانی کرة الامارات، الشوط الثالث و... مدعی شده‌اند که باشگاه الوصل امارات برای جذب رامین رضاییان 33 ساله، مذاکرات پیشرفته‌ای را با این بازیکن آغاز کرده است.

 

رامین که به عنوان یکی از بهترین بازیکنان لیگ بیست و سوم عملکرد بسیار خوبی در این فصل داشته و در لیگ قهرمانان آسیا نیز توانسته است عنوان بهترین مدافع راست قاره را در پایان مرحله گروهی از آن خود کند، مهره اصلی و ثابت تیم ملی در پست خود به شمار می‌رود.

 

رامین رضاییان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

قرارداد رضاییان با سپاهان در تابستان آینده به پایان می‌رسد و رسانه‌های اماراتی جزئیات زیادی درخصوص مذاکرات الوصل با این بازیکن و اینکه آنها قصد دارند تا رامین را در زمستان به خدمت بگیرند یا تابستان آینده، منتشر نکرده‌اند.

 

بدون شک، سپاهان علاقه‌ای ندارد که یکی از بهترین مدافعان راست حال حاضر فوتبال ایران را به راحتی از دست بدهد و این باشگاه برای حفظ رضاییان، تلاش‌های خود را آغاز می‌کند، اما این بازیکن وارد 6 ماه پایانی دوره قراردادش شده و می‌تواند با هر باشگاهی که تمایل دارد، وارد مذاکره شود.

 

پس از مهدی قایدی و احمد نوراللهی که برای تیم‌های اتحاد کلباء و الوحده بازی می‌کنند، باید دید که آیا رامین رضاییان به سومین بازیکن ایرانی ادنوک لیگ تبدیل خواهد شد یا او برای فصل بعد در سپاهان ماندگار خواهد شد و یا اینکه در تیم دیگری توپ خواهد زد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------