آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر | اعتراض باشگاه استقلال

برنامه مسابقات هفته های بیست و هفتم تا سی ام لیگ برتر باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد. به گزارش خبرآنلاین؛ با اعلام…

برد روحیه بخش تیم ملی فوتبال مقابل بورکینافاسو در آستانه جام ملت‌های آسیا



تیم ملی فوتبال ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار تدارکاتی خود قبل از شرکت در جام ملت‌های آسیا مقابل بورکینافاسو به برتری رسید.

به گزارش تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان که خودش را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند، از ساعت 18 امروز (جمعه) در ورزشگاه المپیک کیش به مصاف بورکینافاسو رفت و با نتیجه 2 بر یک به برتری دست یافت.

 

محمد کوناته در دقیقه 16 از اشتباه سامان قدوس استفاده کرد و موفق شد دروازه ایران را باز کند، اما مهدی طارمی در دقیقه 42 گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی در نیمه نخست با تساوی به پایان برسد. این چهل‌ودوم گل ملی طارمی بود که در دقیقه 42 هفتادوپنجمین بازی ملی‌اش به ثمر رسید.

 

در نیمه دوم چهره تیم ملی به کل تغییر کرد و 11 بازیکنی دیگر وارد زمین شدند که در این بین امید ابراهیمی مسن‌ترین بازیکن تیم در دقیقه 71 روی دفع اشتباه دروازه‌بان بورکینافاسو دروازه این تیم را باز کرد و تیم ملی را به گل دوم رساند.

 

قضاوت این دیدار برعهده یوسف سعید از کشور عراق بود که به ناگالو از بورکینافاسو و احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد از ایران کارت زرد نشان داد.

 

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، سیدمجید حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، سامان قدوس، سعید عزت‌اللهی، محمد محبی، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و شهریار مغانلو.

 

در نیمه دوم هم پیام نیازمند، شجاع خلیل‌زاده، سامان فلاح، احسان حاج‌صفی، آریا یوسفی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، مهدی قایدی، علی قلیزاده، رضا اسدی و کریم انصاری‌فرد از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شدند. مهدی ترابی نیز در این نیمه به جای قایدی به میدان رفت.

 

تیم ملی فوتبال ایران در گروه C جام ملت‌های آسیا با فلسطین، هنگ‌کنگ و امارات همگروه است. شاگردان قلعه‌نویی پیش از آغاز جام ملت‌ها روز 19 دی با اندونزی دیدار دوستانه برگزار خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------