آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

اولیایی: آقایان با استقلال دوستی خاله‌خرسه نکنند



کاظم اولیایی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کاظم اولیایی، مدیرعامل سابق استقلال معتقد است که مدیران این باشگاه نباید جدل خود را به رسانه‌ها ببرند.

به گزارش شهرآرانیوز، کاظم اولیایی درخصوص مجادله ایجادشده بین مدیران استقلال اظهار داشت: «هر زمان که تمرکز استقلال بر هم بخورد و تیم به حاشیه برود، به‌ضرر باشگاه ماست. از آقای خانی- که با هم در ارتباط هستیم- درخواست می‌کنم برای استقلال دوستی خاله‌خرسه نکنند و تمرکز تیم را با برهم زدن احساس هواداران جریحه‌دار نکنند. اگر هر حرفی وجود دارد در محیط‌های مدیریتی مطرح کنند، چون آنجا گوش شنوا وجود دارد و مجمع و شرکت پیشکسوتان آمادگی شنیدن آنها را دارد. این حرف‌های اتاق‌های دربسته است و نه برای مصاحبه یا بیانیه.»

 

وی ادامه داد: «بنابراین از آقایان خواهش می‌کنم اگر حرفی دارند در اتاق دربسته آنها را مطرح کنند. من هم حاضرم میزبان این جلسات باشم تا آقایان با یکدیگر حرف بزنند اما اینکه گاهی مصاحبه شود تا هرکدام از کانال رسانه‌ای خود حرف‌هایشان را بزنند، قطعا به نفع باشگاه نخواهد بود. این اتفاقات به استقلال کمکی نمی‌کند و اذهان را آلوده و هوادار را ناراحت می‌کند و به نتیجه درست هم نمی‌رسد. شعارهای عوام‌فریبانه مشکل استقلال را حل نمی‌کند. اگر حرفی، توصیه‌ای یا پیشنهادی وجود دارد در جلسه‌ای دورهمی و خصوصی آنها را مطرح کنند. یک‌بار دیگر این اقدام انجام شده بود و دوستان را به دفتر هیات‌مدیره برده بودیم، آنجا توصیه کردیم به‌جای رسانه‌ها با هم حرف بزنید. الان هم این اقدام شدنی است.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------