ادعای عجیب در لیگ برتر؛ اشتباه داور عمدی بود!



اشتباهات داوری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرپرست نساجی در گفت وگویی عجیب مدعی شده که اشتباه داور در بازی گذشته تیمش مقابل فولاد عمدی بوده است!

به گزارش ورزش سه، فرهاد کوچک‌زاده در مصاحبه‌ای که با تلویزیون مازندران انجام داده ، روی آنتن زنده سیما به انتقاد از تیم داوری بازی با فولاد پرداخت و اشتباه داور را عمدی توصیف کرد!

 

او گفت: متاسفانه در بازی با فولاد ۷-۸ بازیکن را به دلایل مختلف در اختیار نداشتیم ولی به نظرم اسم آن اشتباه تیم داوری را نمی‌شود اشتباه گذاشت؛ باید چیز دیگری اسم آن را گذاشت و به دلیل احترام نمی‌توانم حرف دیگری بزنم؛ آن اتفاق کاملا عمدی بود!

 

سرپرست نساجی ادامه داد: باخت بدی بود، همه هواداران ناراحت هستند اما ما نیز از آنها ناراحت تر هستیم. شرایط خوب نیست ولی دلیل نمی‌شود که ما پا پس بکشیم. کادر فنی و بازیکنان امیدوار به کسب نتایج خوب در نیم فصل دوم هستند؛ هر چند باید در ساختار بازیکنان تغییراتی گسترده ایجاد شود.

 

کوچگ زاده در خصوص برنامه‌های نساجی در نیم فصل گفت: قرار است تمرینات تیم از شنبه آینده آغاز شود. ۱۸ ژانویه(۲۸ دی) عازم اردوی ۱۲ روزه آنتالیا می‌شویم و ۲ بازی تدارکاتی در آنجا خواهیم داشت. اگر شرایط مساعد باشد و در شمال زمین باشد سعی می‌کنیم اردویی را هم در مازندران برگزار کنیم چون شرایط ورزشگاه وطنی به شکلی است که اگر یک روز آنجا تمرین کنیم این زمین تا ۳-۴ روز قابل استفاده نیست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------