آخرین اخبار ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های آرمان…

صعود چلسی به دور چهارم جام حذفی انگلیس/ رئال مادرید راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا شد



تیم چلسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
آبی‌پوشان لندن با یک پیروزی آسان خانگی به مرحله بعدی قدیمی‌ترین تورنمنت فوتبال جهان راه یافتند.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای دور سوم از رقابت‌های جام حذفی انگلیس، امروز (شنبه) تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج میهمان دسته اولی خود پرستون نورث‌اند را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد.

 

آرماندو بروخا در دقیقه 58، تیاگو سیلوا در دقیقه 66، رحیم استرلینگ در دقیقه 69 و انزو فرناندس در دقیقه 85 گل‌های چلسی را در این بازی به ثمر رساندند.

 

لسترسیتی، نیوکاسل، واتفورد، برایتون، شفیلدیونایتد و استون‌ویلا از جمله دیگر تیم‌های راه یافته به مرحله بعدی FA کاپ هستند.

 

***

 

رئال مادرید راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا شد

شاگردان کارلو آنچلوتی با کسب پیروزی مقابل حریف دسته سومی خود، صعودی نه چندان دشوار را از مرحله یک شانزدهم نهایی کوپادل‌ری تجربه کردند.

 

تیم رئال مادرید،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در ادامه بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا، از نخستین دقیقه بامداد امروز (یکشنبه) تیم فوتبال رئال مادرید میهمان تیم دسته سومی آراندینا بود که این بازی با برتری 3 بر یک میهمان مادریدی خاتمه یافت.

 

در این بازی که همه گل‌های آن در نیمه دوم به ثمر رسید، ابتدا خوسلو در دقیقه 54 از روی نقطه پنالتی برای کهکشانی‌ها گلزنی کرد. دومین گل این تیم تنها یک دقیقه بعد توسط براهیم دیاس رقم خورد و رودریگو بازیکن تعویضی تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی نیز در دقیقه 1+90 آخرین گل این تیم را زد. دو دقیقه بعد ناچو سرانجام قفل دروازه رئال مادرید را شکست و با گشودن دروازه تیم خود، هواداران آراندینا را که دیگر فقط به دیدن یک گل از تیم‌شان راضی شده بودند، به وجد آورد.

 

دیگر اتفاق قابل توجه این بازی، ثبت اولین بازی آردا گولر هافبک تهاجمی ترکیه‌ای رئال مادرید پس از انتقالش به این تیم در تابستان بود. او تا پیش از این به دلیل مصدومیت خانه‌نشین بود.

 

به این ترتیب پس از اتلتیکومادرید و ختافه، دیگر تیم شهر مادرید هم راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا شد. به جز این سه تیم، جیرونا، رایو وایکانو و آلاوس نیز تا کنون جواز صعود به جمع 16 تیم برتر جام حذفی اسپانیا را گرفته‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------