آخرین اخبار ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های آرمان…

سامره: بعضی‌ها خودشان را نخود هر آشی می‌کنند و حرف مفت می‌زنند!



علی سامره،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
علی سامره به انتقادها درخصوص ساخت ورزشگاه اختصاصی برای استقلال واکنش نشان داد.

علی سامره سرپرست تیم استقلال درخصوص تقویت این تیم در نقل و انتقالات زمستانی به روزنامه گل می گوید: «امسال تیم خوبی را در استقلال شاهد هستیم. قهرمانی نیم فصل هم نشان داد که بچه ها توانایی و لیاقت قهرمانی را دارند. البته استقلال برای نیم فصل دوم نیاز به تقویت دارد و باید نقزط ضعف را برطرف و نقاط قومت مان را تقویت کنیم تا بتوانیم در نیم فصل دوم هم عملکرد خوبی داشته باشیم و انشاء الله دل هواداران خوب استقلال را شاد کنیم.»

 

علی سامره سرپرست تیم استقلال درخصوص تقویت این تیم در نقل و انتقالات زمستانی به روزنامه گل می گوید:«امسال تیم خوبی را در استقلال شاهد هستیم. قهرمانی نیم فصل هم نشان داد که بچه ها توانایی و لیاقت قهرمانی را دارند. البته استقلال برای نیم فصل دوم نیاز به تقویت دارد و باید نقزط ضعف را برطرف و نقاط قومت مان را تقویت کنیم تا بتوانیم در نیم فصل دوم هم عملکرد خوبی داشته باشیم و انشاء الله دل هواداران خوب استقلال را شاد کنیم.» سامره درخصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات و نفراتی که قرار است جذب شوند هم می گوید:«مسئول نقل و انتقالات باشگاه خود آقای خطیر است. مدیرعامل و سرمربی تیم کارهای مربوط به نقل و انتقالات با همکاری هم پیش می برند. تا این لحظه غیر از سیلوا حضور بازیکن دیگری در استقلال قطعی و نهایی نشده است.» سرپرست تیم استقلال درباره اردوی این تیم هم می گوید:«هنوز اردوی تیم و محل برگزاری آن قطعی نشده است و بعد از نهایی شدن اخبار و جزئیات مربوط به آن اطلاع رسانی خواهد شد.»

 

بعد از امضای تفاهم نامه ساخت ورزشگاه اختصاصی استقلال، برخی ها با انتقاد از خطیر این موضوع را نمایش تازه ای از سوی علی خطیر تعبیر کردند که به قول یکی از منتقدان کشک است و هیچ نتیجه ای به دنبال ندارد. سامره در این رابطه ضمن حمایت از مدیرعامل باشگاه، جواب منتقدان و مخالفان را می دهد و می گوید:«امضای تفاهم نامه ساخت ورزشگاه برای استقلال اتفاق بسیار خوب و بزرگی است. نمی دانم چرا این موضوع به بعضی ها برخورده است و کسانی که عادت دارند خودشان را نخود هرآشی کنند بدون اینکه اطلاعی از این تفاهم نامه و متن آن داشته باشند حرف های بی حساب و کتاب و به قول معروف حرف مفت می زنند.به جای اینکه تقدیر و تشکر کنند و سپاسگذار آقای خطیر باشند که چنین اتفاق خوبی را برای استقلال رقم زده، افراد کوته بین از روی حسادت و حب و بغض فقط انتقاد می کنند و مثل همیشه کارشان غر زدن و حرف زدن علیه دیگران است. به هرحال این افراد و انتقاد هایی که از روی کوته بینی و حسادت مطرح می کنند اصلا مهم نیست؛ مهم کار بزرگی است که شروع شده و اتفاق خوب و ماندگاری است که قرار است برای باشگاه بزرگ و ریشه دار استقلال رخ دهد.»

 

مهاجم سابق تیم ملی درباره حضور تیم ملی در جام ملت ها و پیش بینی اش از عملکرد آنها هم می گوید:«به هرحال امیدوارم که تیم ملی در این رقابت ها موفق باشد و بتواند با کسب نتایج درخور و شایسته نام بزرگ ایران کسب کند و پس از سالها با قهرمانی در جام ملت های آسیا دل مردم را شاد کنند. به هرحال سال به سال فوتبال سخت تر می شود و و تیم ها پیشرفت می کنند و دیگر حریف ضعیف و دست و پا بسته در فوتبال آسیا وجود ندارد که از پیش بازنده باشد. فوتبال هم برای اینکه خودش را در جمع مدعیان قهرمانی در آسیا حفظ کند و از قافله فوتبال عقب نماند باید با انگیزه و تلاش دوچندان به دنبال بهتر و بهتر شدن باشد. هرچند واقعا قهرمانی در جام ملت ها سخت است، اما امیدوارم که تیم ملی بتواند در این رقابت ها قهرمان شود.»

 

پس از چند سال و چند دوره تیم ملی با یک مربی ایرانی راهی این رقابت ها شده است. سامره می گوید به موفقیت امیر قلعه نویی در این رقابت ها خوشبین است و برای سرمربی سابق اش آرزوی موفقیت می کند:«بعد از سالها خوشبختانه این دوره با یک مربی ایرانی راهی جام ملت ها شده ایم. خب هدف همه تیم و آرزوی ما برای تیم ملی قهرمانی در این بازی ها است. آقای قلعه نویی هم مربی باهوش و کاربلدی و محترمی است که نشان داده می تواند با تیم ملی نتیجه بگیرد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------