صیادمنش استقلالی می‌شود/ فسخ قرارداد سعید مهری بدون اطلاع باشگاه



الهیار صیادمنش،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
یکی از رسانه های ترکیه ای خبر داد اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی تیم فوتبال هال سیتی راهی استقلال تهران خواهد شد.

به گزارش مهر، اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی انگلیس، روزهای خوبی را در این تیم تجربه نمی‌کند و در اکثر بازی‌ها جز بازیکنان نیمکت نشین تیمش محسوب می‌شود. بازی نکردن و عملکرد ضعیف صیادمنش باعث شد تا او در لیست نهایی امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ هم نباشد تا او در یکی از مهم‌ترین رویدادهای ملی غایب باشد.

 

در همین حال سایت «fotospor» ترکیه در خبری اعلام کرد که صیادمنش به زودی راهی تیم استقلال تهران خواهد شد. در مطلب این سایت آمده است: مدیران استقلال به دنبال جذب این بازیکن هستند و از آنجایی که او فرصت حضور در ترکیب هال سیتی را به دست نمی‌آورد راضی به این انتقال است.

 

سایت «fotospor» در ادامه آورده است: این بازیکن در سال ۲۰۱۸ در استقلال درخشید و مورد توجه سران باشگاه فنرباغچه ترکیه قرار گرفت. «آجون ایلیجالی» سرمربی ترکیه‌ای هال سیتی به صیادمنش اجازه خواهد داد تا با حضور در استقلال تهران فرصت بیشتری برای بازی کردن به دست آورد و انتظار می‌رود در نقل و انتقالات زمستانی فصل جاری این اتفاق رخ دهد.

 

لازم به ذکر است که پیش از این جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اعلام کرده بود که در لیست بازیکنان خواهان جذب در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر، نام چند لژیونر نیز در آن وجود دارد.

 

فسخ قرارداد هافبک استقلال بدون اطلاع باشگاه

سعید مهری هافبک استقلال روز گذشته قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد.

 

مهری در حالی قرارداد خود را با آبی‌پوشان فسخ کرده که حتی شایعاتی مبنی بر بخشیدن طلب او از استقلال هم شنیده شد اما باشگاه استقلال اعلام کرد که این بازیکن بدون هماهنگی با این باشگاه اقدام به فسخ یک‌طرفه قرارداد خود کرده است.

 

نکونام با جدایی مهری مخالفت کرده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------