واکنش مهدی طارمی به احتمال پیوستن به اینتر/ صیادمنش: بازگشتم به استقلال شایعه است



طارمی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ستاره ایرانی پورتو واکنش خاصی نسبت به احتمال پیوستن به اینتر در زمستان نشان نداد.

به گزارش ورزش سه، مهدی طارمی سه سال و نیم موفق را در پورتو پشت سر گذاشته و عدم موافقت با انتقال او در تابستان به تیم‌های بزرگتر، مانع از بحث جدایی این ستاره ایرانی از اژدهای پرتغال به تیمی مثل اینتر میلان نشده و همچنان این احتمال وجود دارد.

 

قرارداد طارمی با پورتو در پایان فصل به اتمام می‌رسد که همین اتفاق موجب شده تا طی روزهای گذشته شایعات زیادی پیرامون پیوستن او به اینتر میلان (حتی در زمستان) وجود داشته باشد، اما این ملی‌پوش ایرانی بدون توجه به چنین مسائلی مشغول آماده‌سازی برای جام ملت‌های آسیا است.

 

مهدی طارمی در گفت‌وگوی اسکایپی با برنامه فوتبال برتر در واکنش به سوال محمدحسین میثاقی که نیم‌فصل دوم در پورتو می‌ماند یا باید ایتالیایی یاد بگیرد، عنوان کرد: یکی از مسائل من هم همین بود که امشب اصلا صحبت نکنم (با خنده).

 

او بدون اشاره به پیشنهاد اینتر و احتمال جدایی از پورتو ابراز کرد: الان بحث ملی اولویت همه مردم ماست و باید به آن بپردازیم.

 

***

 

واکنش صریح صیادمنش به خبر بازگشت به استقلال

ظرف یکی دو روز اخیر صحبت از اضافه شدن اللهیار صیادمنش بازیکن سابق استقلال به این تیم نام این فوتبالیست حاضر در چمپیونشیپ را بر سر زبان‌ها انداخت.

 

صیادمنش،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

اللهیار صیادمنش فوتبال حرفه‌ای‌اش را از استقلال استارت زد. او پس از حضور در باشگاه فنرباغچه و استانبول‌اسپور در ترکیه به لیگ اوکراین و باشگاه زوریا لوهانسک پیوست اما پس از شروع جنگ اوکراین با روسیه راهی انگلیس و چمپیونشیپ شد تا در جمع بازیکنان هال‌سیتی توپ بزند.

 

در روزهای اخیر و پس از مطرح شدن اسامی مختلفی برای اضافه شدن به استقلال در نیم فصل زمستانی نقل و انتقالات نام اللهیار صیادمنش هم بر سر زبان‌ها افتاد.

 

اللهیار صیادمنش در گفت‌وگویی کوتاه با خبرورزشی درباره موضوع پیشنهاد باشگاه استقلال و اینکه گفته می‌شود جواد نکونام و یا یکی از مدیران باشگاه استقلال با او درباره اضافه شدن به این تیم در نیم فصل دوم صحبت‌های مقدماتی را مطرح کرده گفت: «من هم این خبر را در موبایلم دیدم ولی واقعاً فقط همان‌جا بود که این خبر را شنیدم. ضمن اینکه هیچکس با من یا آژانس نقل و انتقالاتی که با آن کار می‌کنم در این باره حرفی نزده است.»

 

وی افزود: «فعلاً همه فکر و ذکرم باشگاه هال سیتی و برنامه هایم در تیم باشگاهی‌ام است. می‌دانم در چنین شرایطی فکر کردم به مسائل دیگر به هیچ وجه به صلاح خودم نیست و قطعاً روی عملکردم تاثیر منفی خواهد گذاشت.»

 

وی در این باره که رسانه‌های ترکیه در این باره خبر قطعی زده‌اند و اعلام کردند که صیادمنش به استقلال می‌رود با خنده گفت: «رسانه‌های ترکیه را خیلی جدی نگیرید.آنها از این قبیل تیترها می‌زنند بعد در متن خبر می‌نویسند فعلا در حد شایعه است. همانطور که گفتم هیچ حرفی در این باره مطرح نشده و خودم هم تمام تمرکزم را روی فوتبالم در چمپیونشیپ معطوف کرده‌ام».

 

برای دستیابی به اطلاعات بیشتر در همین خصوص با افراد نزدیک به اللهیار صیادمنش نیز صحبت‌هایی انجام دادیم که در این باره خبردار شدیم این بازیکن تا دو سال دیگر با باشگاه هال سیتی قرارداد دارد. ضمن اینکه در حال حاضر شرایط زندگی مطلوبی در کشور انگلیس دارد و به لحاظ مالی نیز مشکلی با باشگاهش ندارد.

 

یکی از افراد صمیمی با صیادمنش درباره همین موضوع به خبر ورزشی گفت: «من خودم مدتی قبل در این باره با اللهیار حرف زدم و به او گفتم اگر پیشنهادی از ایران داشته باشی حاضری برگردی و در لیگ برتر فوتبال بازی کنی که گفت این برایم در حال حاضر با ۲۲ سال سن نوعی برگشت به عقب محسوب می‌شود. من باید رو به جلو و به جاهای بالاتر فکر کنم.»

 

همچنین اطرافیان او با توجه به شرایط اقتصادی در لیگ فوتبال ایران و پرداخت‌های نامنظم باشگاه‌های لیگ برتری ظاهرا در این مدت همواره این اوضاع را با جزئیات به اطلاع صیادمنش رسانده‌اند و او نیز حاضر نیست در چنین شرایطی که در انگلیس فوتبالش را روی روال پشت سر می‌گذارد به پیشنهادات احتمالی از ایران در چنین شرایطی پاسخ مثبت بدهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------