صعود منچستریونایتد به دور چهارم جام حذفی انگلیس/ جدال رئال مادرید و اتلتیکو در یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا



جام حذفی انگلیس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شیاطین سرخ با کسب یک پیروزی خارج از خانه برابر ویگان اتلتیک جواز صعود به مرحله بعدی جام حذفی انگلیس را کسب کردند.

به گزارش تسنیم، دیدارهای دور سوم جام حذفی انگلیس در فصل 24-2023، شب گذشته (دوشنبه) با برگزاری یک بازی میان تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و ویگان اتلتیک دنبال شد که این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود میهمان منچستری به پایان رسید و به این ترتیب شاگردان اریک تن‌هاخ به فهرست تیم‌‌های صعودکننده به دور چهارم قدیمی‌ترین تورنمنت جهان اضافه شدند.

 

من‌یونایتد برای رسیدن به گل تنها 22 دقیقه انتظار کشید و دیوگو دالو با پاسی از مارکوس رشفورد، دروازه حریف دسته دومی را باز کرد. برتری شکننده شیاطین سرخ تا دقیقه 74 پابرجا بود و دومین گل این تیم از روی نقطه پنالتی توسط برونو فرناندز به ثمر رسید که به این ترتیب حاشیه امنیت میهمان لیگ برتری افزایش یافت. در نهایت بازی با همین دو گل خاتمه یافت تا شیاطین سرخ در تورنمنتی که شاید تنها شانس واقع‌بینانه آنها برای کسب جام در این فصل باشد، باقی بمانند.

 

طبق قرعه‌کشی از پیش انجام شده، منچستریونایتد در مرحله بعدی، مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌ها باید به مصاف برنده نبرد تیم‌های نیوپورت کانتی (دسته سوم) یا ایستلی (دسته چهارم) برود که در آن بازی که روز 27 ژانویه برگزار خواهد شد، شاگردان تن‌هاخ میهمان هستند.

 

***

 

رویارویی رئال مادرید و اتلتیکو در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا/ آسان‌‌ترین قرعه برای بارسلونا

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا رقبای همشهری پایتخت اسپانیا را برابر یکدیگر و تیمی از دسته سوم این کشور را مقابل بارسلونا قرار داد.

 

جام حذفی اسپانیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا (کوپا دل‌ری) برگزار شد تا 16 تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی رقبای خود را بشناسند.

 

بدون شک مهمترین بازی این مرحله از رقابت‌ها مصاف تیم‌های مادریدی، اتلتیکو و رئال است که تعداد نبردهای داخلی آنها در فصل جاری را به چهار مورد افزایش داد. دو رقیب همشهری، علاوه بر بازی‌شان در نیم فصل دوم لالیگا، در سوپرجام اسپانیا هم برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

 

در همین حال بارسلونا از قرعه آسان‌تری برخوردار شده و باید به خانه تیم دسته سومی اونیونیستاس برود.

 

برنامه کامل بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل‌ری به شرح زیر است:

اونیونیستاس - بارسلونا

تنریف - مایورکا

ختافه - سویا

اوساسونا - رئال سوسیه‌داد

والنسیا - ختافه

بیلبائو - آلاوس

اتلتیکومادرید - رئال مادرید

جیرونا - رایووایکانو

 

بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا به صورت تک حذفی و در روزهای 16، 17 و 18 ژانویه (از سه‌شنبه هفته آینده) برگزار خواهند شد.

 


    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------