آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

شوک به استقلال؛ آبی‌ها باید قرارداد کم کنند



باشگاه استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه استقلال موظف شد سقف بودجه جدیدی که برای آنها تعریف شده را رعایت کند.

به گزارش ورزش سه، هشتم مردادماه 1402 محمدرضا کشوری‌فرد به‌عنوان سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه استقلال نامه زد که سقف بودجه این باشگاه در فصل جدید 300 میلیارد تومان است و نمی‌تواند بیش از این مبلغ هزینه کند که آبی پوشان اعلام کردند طبق دستور و گرفتن موافقت از منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال، سقف قراردادشان را به 325 میلیارد تومان رساندند که حالا این موضوع منتفی شد.

 

طی هفته‌های گذشته مباحث زیادی پیرامون دلیل بالا بردن سقف قرارداد باشگاه استقلال در فصل جاری که نماینده آسیایی هم محسوب نمی‌شود، مطرح شد و حتی منصور قنبرزاده هم در یک گفت‌وگوی تلویزیونی تأکید کرد که تلفنی مجوز بالا رفتن سقف را به آبی پوشان داده، اما امروز سازمان لیگ رسما به آنها نامه زد که سقف‌شان پایین‌تر از این است.

 

باشگاه استقلال در ابتدای فصل به شدت درگیر بحث کم کردن قرارداد برخی بازیکنان و مربیان خود بود و تعداد زیادی از نفرات استقلال ازجمله جواد نکونام، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان، جعفر سلمانی و... تصمیم گرفتند مبلغ قراردادشان را کم کنند تا قرارداد اعضای جدید این تیم ازجمله گوستاوو بلانکو، مهدی هاشمی‌نسب و... ثبت شود که همین اتفاق هم افتاد.

 

منصور قنبرزاده اخیرا عنوان کرد که سقف 325 میلیارد تومانی برای استقلال پُر نشده و آبی‌پوشان می‌توانند حدود 5-4 میلیارد دیگر هزینه کنند و با توجه به جدایی سعید مهری این مبلغ بیشتر شد، اما حالا سازمان لیگ به استقلال و جواد نکونام شوک وارد کرد.

 

حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ، امروز به استقلال نامه زد که سقف این باشگاه 310 میلیارد تومان است و باید در نیم‌فصل دوم این مورد اصلاح شود و اگر نیاز به جذب بازیکن باشد، باید این سقف را در نظر بگیرند.

 

با این شرایط باید دوباره منتظر اصلاح قراردادها در استقلال باشیم، چراکه کمیته نقل و انتقالات مصوب کرد که سقف این باشگاه 310 میلیارد تومان است و بهاروند نیز این موضوع را به اطلاع علی خطیر رسانده تا در صورت جذب یا خروج بازیکنان‌شان، این مورد لحاظ شود.

 

برخی باشگاه‌ها مثل سپاهان، پرسپولیس، گل‌گهر سیرجان و... طی نیم‌فصل گذشته و حتی قبل از شروع لیگ برتر تصمیم به اصلاح قراردادشان پیش از ارسال برای کمیته انضباطی گرفتند و مواردی مثل مالیات در قرارداد بازیکنان را اصلاح کردند تا این کمیته دیگر بررسی لازم را انجام ندهد و حالا باید استقلال نیز چنین کاری را در دستور کارش بگذارد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------