برانکو به پرسپولیس پاسخ منفی داد



برانکو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
برانکو ایوانکوویچ به پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس پاسخ منفی داد.

به گزارش ورزش سه، در حالی که هواداران پرسپولیس منتظر پاسخ نهایی برانکو به پیشنهاد این تیم بودند، سرمربی کروات اعلام کرد که حاضر نیست به ایران بیاید و جانشین یحیی گل‌محمدی شود.

 

او در حالی این پیام مهم را به باشگاه پرسپولیس داده که سرخپوشان خود را آماده امضای قرارداد جدید با این سرمربی می‌کردند اما در نهایت برانکو حاضر به قبول پیشنهاد قرمزها نشد.

 

نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس برای روز چهارشنبه آماده دریافت پیام برانکو ایوانکوویچ می‌شد، اما او یک روز زودتر به پرسپولیسی‌ها خبر داد که حاضر به کار دوباره در ایران نیست و ترجیح می‌دهد که کارش را در جای دیگری دنبال کند.

 

باشگاه پرسپولیس البته دو جلسه مذاکره با این سرمربی کروات را انجام داد و محمد دلبری به عنوان مامور مذاکره با این سرمربی انتخاب شده بود که در نهایت پیشنهاد باشگاه پرسپولیس نتوانست ایوانکوویچ را برای بازگشت به ایران متقاعد کند.

 

البته مسئولان باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ما اعلام کردند که قصد دارند پیشنهاد تازه به برانکو بدهند و به این سادگی این سرمربی کروات را رها نخواهند کرد.

 

با این حال به نظر می‌رسد پرسپولیس شانس چندانی برای استخدام ایوانکوویچ نخواهد داشت و با پیام نهایی این سرمربی به پرسپولیس، شاید قرمزها مذاکره با سایر گزینه‌ها را از سر بگیرند.

 

باشگاه پرسپولیس: در صورت ناامیدی از برانکو سراغ مربی رزومه‌دار خارجی می‌رویم
باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای درباره انتخاب سرمربی این تیم صادر کرد.

 

«پاسخ برانکو ایوانکوویچ به پیشنهاد رسمی باشگاه که امشب (سه‌شنبه شب) در فضای مجازی پخش شد، ما را هم شوکه کرد. با این وجود، تلاش‌های مدیریت باشگاه برای متقاعد کردن او ادامه خواهد داشت تا این پاسخ به شکل رسمی به باشگاه اعلام شود.

 

در صورت ناامیدی از حضور ایوانکوویچ، به سراغ دیگر گزینه‌های رزومه‌دار خارجی خواهیم رفت.

 

هواداران عزیز اطمینان داشته باشند که یک مربی رزومه‌دار خارجی روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست تا برای برگزاری تمرینات و جذب بازیکن زمان از دست نرود».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------