واکنش استقلال به خبر نگران‌کننده سقف بودجه



باشگاه استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
یکی از مدیران استقلال نسبت به شوک عجیب درخصوص کاهش سقف بودجه این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، تصویب قانون سقف بودجه، باعث شده است تا امسال یکی از پرخبرترین و جنجالی‌ترین فصول تاریخ لیگ برتر را شاهد باشیم. مصوبه‌ای که حواشی زیادی را به دنبال داشت و از کسر امتیاز گرفته تا جریمه‌های سنگین مالی برخی از تیم‌های مدعی را به دنبال داشت و استقلال همواره نامش به عنوان یکی از تیم‌های مورد بحث در این زمینه مطرح شده است.

 

در واقع چندین باشگاه لیگ برتری از جمله پرسپولیس، ذوب آهن، آلومینیوم و... با طرح شکایاتی، مدعی بودند که باشگاه استقلال قوانین مربوط به سقف بودجه را رعایت نکرده و در این زمینه نیز آبی‌ها در پنج موضوع مورد اتهام قرار گرفتند که در تمامی موارد، ادعاهای باشگاه‌ها رد و کمیته انضباطی بر رعایت قوانین توسط استقلال رأی داد.

 

یکی از موضوعات مورد ادعای باشگاه‌های شاکی از جمله پرسپولیس، رقم سقف بودجه استقلال بود. در ابتدا عنوان شد که آبی‌ها می‌توانند تا سقف 300 میلیارد تومان هزینه کنند که در ادامه این باشگاه با دریافت مجوز ملی و همچنین کسب درآمد ناشی از فروش بازیکنان (در واقع بخشیده شدن مطالبات به عنوان سود ترانسفر در نظر گرفته شد)، توانست سقف بودجه خود را به عدد 325 میلیارد تومان برساند.

 

با این حال، روز گذشته خبر رسید که منصور قنبرزاده، نائب رئیس دوم فدراسیون فوتبال به باشگاه استقلال اعلام کرده که آبی‌ها باید سقف بودجه خود را به عدد 310 میلیارد کاهش دهند و حتی حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ نیز با ارسال نامه‌ای به استقلال، این موضوع را به صورت کتبی به اطلاع این باشگاه رسانده است.

 

اما پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه از یکی از مدیران ارشد باشگاه استقلال نشان می‌دهد که هنوز نامه‌ای به دست مسئولین این باشگاه نرسیده و آبی‌ها نیز در فضای مجازی از این خبر مطلع شده‌اند. ضمن اینکه بر فرض ارسال چنین نامه‌ای، امکان کاهش سقف بودجه وجود ندارد.

 

طبق ادعای مدیران استقلال، حتی اگر سازمان لیگ نامه‌ای با این محتوا به باشگاه ارسال کند، از آنجایی که این موضوع یکی از موارد مورد شکایت باشگاه پرسپولیس بوده و پیش از این از سوی کمیته انضباطی رد شده، در نتیجه از سوی سازمان لیگ قابلیت اجرا ندارد.

 

در پایان و طبق آنچه که مدیران استقلال به ورزش سه می‌گویند، این تیم با همان سقف بودجه 325 میلیاردی به کار خود ادامه می‌دهد و از آنجایی که با وجود شکایت باشگاه پرسپولیس، حقانیت آبی‌ها در این زمینه و از سوی کمیته انضباطی مورد تأیید قرار گرفته، در نتیجه کاهش سقف بودجه آبی‌ها قانونی نخواهد بود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------