باور نکردنی، بهناز هنوز از مرگ ملیکا محمدی خبر ندارد!



بهناز طاهرخانی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
درحال حاضر وضعیت کاپیتان تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بهتر از قبل است، اما هنوز هوشیاری او به شرایط مطلوبی نرسیده و همچنین درد گردن او را اذیت می‌کند.

به گزارش ورزش سه، بهناز طاهرخانی، ملیکا محمدی و زهرا خواجوی سه بازیکن اصلی تیم ملی فوتبال زنان ایران و باشگاه خاتون بم، بامداد سوم دی ١٤٠٢ دچار سانحه‌ی مرگبار رانندگی در خودروی تیبا شدند که منجر به درگذشت ملیکا محمدی شد. واقعه‌ی اسفبار و اسفناکی که ورزش ایران را به شوکی تلخ فرو برد تا دو بازیکن مطرح و سرشناس دیگر هم زمین گیر شده و به نظر دوره‌ی نقاهت آن‌ها طولانی‌تر از زمانی معقول برای بازگشت به میادین فوتبال ارزیابی شود.

 

بهناز طاهرخانی کاپیتان تیم ملی و ستاره‌ی باشگاه خاتون بم دهم دی ماه از بیمارستان مرخص شده و چهار روز بعد با هواپیما به تهران و بعد تاکستان منزل پدری خود منتقل شد. بهناز طاهر خانی هنوز تا امروز یعنی بیستم دی ماه و هفده روز بعد از درگذشت ملیکا محمدی از وقوع این اتفاق تلخ خبر ندارد و به خواست پزشکان معالج به او خبری گفته نشده و نباید گفته شود، چون هر شوکی با توجه به خونریزی مغزی و لخته خونی که در سر او وجود داشته برایش مناسب نیست.

 

درحال حاضر وضعیت کاپیتان تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بهتر از قبل است، اما هنوز هوشیاری او به شرایط مطلوبی نرسیده و همچنین درد گردن او را اذیت می‌کند.

 

او می‌تواند راه برود، ولی باید از گردنبند محافظ گردن استفاده کند تا مهره گردنش که به شدت آسیب دیده تکان نخورد.

 

و، اما سوال مهمی که ذهن را مشغول می‌کند این است که آیا بهناز طاهرخانی می‌تواند به فوتبال برگردد؟

 

تنها نگرانی برای بازگشت بهناز طاهرخانی از رقابت‌های سال آینده و هفدهمین دوره‌ی لیگ برتر به زمین فوتبال، خونریزی محدود مغزی و لخته‌های خون موجود در سر اوست که در ساعات اولیه وقوع تصادف اتفاق افتاده و چند روز اخیر با معاینات پزشکان متخصص بررسی خواهد شد. در حال حاضر که او ادامه شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان ایران و بازی برای باشگاه خاتون بم را از دست داده، می‌تواند راحت حرف بزند، اما هنوز مطالبی هست که در ذهن و خاطرش نمی‌تواند به یاد بیاورد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------