برد شاگردان آنچلوتی در دربی نفس‌گیر مادرید و صعود به فینال سوپرکاپ/ حذف رم از جام حذفی در شب اخراج سردار



مسابقات فوتبال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های سوپر جام اسپانیا توانست مقابل  اتلتیکومادرید در وقت‌های اضافه به پیروزی برسد.

به گزارش ایرنا،‌ دیدار تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکومادرید از مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های سوپر جام اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه چهارشنبه‌شب در ورزشگاه مرسل پارک ریاض برگزار شد و در نهایت با برتری ۵ بر ۳ رئال مادرید به پایان رسید.

 

در دقیقه ۶ ماریو هرموسو با ضربه سر از روی نقطه کرنر توانست گل اول اتلتی را به ثمر رساند و در دقیقه ۲۰ آنتونیو رودیگر مدافع رئال مادرید با ضربه سر زیبا گل تساوی تیمش را زد.

 

در دقیقه ۲۹ فرلاند مندی برای رئال برای دومین بار دروازه یان اوبلاک را باز کرد. در دقیقه ۳۷ آنتوان گریژماناز اتلتی با یک شوت محکم توانست دروازه رئال را باز کند و بازی را به تسایو بکشاند.

 

در ادامه در دقیقه ۷۸ آنتونیو رودیگر با گل به خودی، باعث شد اتلتیکومادرید جلو بیفتد اما کارواخال مدافع با تجربه رئال در دقیقه ۸۵ با یک بغل پای محکم گل سوم رئال مادرید را زد.

 

این پایان کار نبود و در وقت‌های اضافه نیز استفان ساویچ مدافع اتلتیکومادرید به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد تا رئال مادرید جلو بیفتد و در دقیقه ۱۲۰+۲ ابراهیم هم دیاز توانست برای بار پنجم دروازه حریف را باز کند.

 

در دیگر دیدار از مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های سوپرجام اسپانیا بارسلونا و اوساسونا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امشب به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

***

 

حذف رم در شب اخراج سردار/ صعود لاتزیو به نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا

در ادامه رقابت‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه، تیم‌های لاتزیو و آ.اس رم در ورزشگاه المپیکو به مصاف هم رفتند.

 

مسابقات فوتبال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در این دربی جام حذفی، تیم لاتزیو موفق شد با تک‌گل ماتیا زاکانی در دقیقه ۵۱ و از روی نقطه پنالتی رم را شکست دهد و راهی نیمه‌نهایی جام حذفی شود. پدرو رودریگز از لاتزیو در دقیقه ۶+۹۰ از زمین بازی اخراج شد تا شاگردان مائوریتسیو ساری، این بازی را ۱۰ نفره به پایان برسانند.

 

سردار آزمون، مهاجم ملی‌پوش کشورمان هم که در بازی امشب در دقیقه ۵۸ وارد زمین بازی شد در دقیقه ۱۰+۹۰ با دریافت کارت قرمز اخراج شد تا رم هم ۱۰ نفره بازی را تمام کند.

 

آزمون قرار است پس از این بازی برای همراهی تیم فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا راهی قطر شود. طبق برنامه، آزمون فردابه اردوی تیم ملی در دوحه اضافه می‌شود.

 

دربی شهر رم که به دربی «دلا کاپیتاله» مشهور است، مانند همیشه با حواشی زیادی روبه‌رو بود و در بازی امشب، هواداران لاتزیو و رم قبل از شروع مسابقه با پرتاب مواد آتش‌زا به سمت یکدیگر ورزشگاه المپیکو را به محل جنگ تبدیل کرده بودند!

 

آتالانتا، میلان را حذف کرد و به نیمه نهایی کوپا ایتالیا رسید

سومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایتالیا، شب گذشته (چهارشنبه) در ورزشگاه سن‌سیرو میان تیم‌های میلان و آتالانتا برگزار شد که این بازی با برتری 2 بر یک آتالانتا خاتمه یافت تا این شاگردان جان‌پیرو گاسپرینی باشند که با حذف روسونری راهی نیمه نهایی می‌شوند.

 

این نتیجه در حالی رقم خورد که میلانی‌ها با گلزنی رافائل لیائو در دقیقه 45 از حریف پیش افتادند، هرچند آنها حتی نتوانستند در پایان نیمه اول برنده به رختکن بروند، چون تنها دو دقیقه بعد تئون کوپ‌ماینرز دروازه‌ آنها را گشود و گل تساوی را برای آتالانتا به ثمر رساند.

 

در نیمه دوم، کوپ‌ماینرز بار دیگر دروازه‌ روسونری را گشود و این بار در دقیقه 59 از روی نقطه پنالتی. با این گل آتالانتایی که مربی‌اش در دقیقه 38 کارت قرمز گرفت و ادامه بازی را از روی سکوها تماشا کرد، راهی فینال شد. حالا آتالانتا باید خودش را برای مصاف با فیورنتینا آماده کند، حریفی که سه‌شنبه شب در ضربات پنالتی بولونیا را شکست داد.

 

***

 

لیورپول کامبک زد و به فینال جام اتحادیه انگلیس نزدیک شد

شاگردان یورگن کلوپ در دیداری خانگی مقابل فولام به برتری رسیدند و نیمی از راه صعود به فینال جام اتحادیه انگلیس را پیمودند.

 

مسابقات فوتبال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در دومین بازی دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های فوتبال لیورپول و فولام در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود تیم لیورپول به پایان رسید.

 

لیورپول در حالی این بازی را برد که از دقیقه 19 که دروازه‌اش توسط ویلیان باز شد تا دقیقه 68 از میهمان لندنی خود عقب بود، اما گلزنی کرتیس جونز این تیم را به بازی برگرداند و تنها سه دقیقه بعد کودی خاکپو گل دوم میزبان را به ثمر رساند تا ورق بازی کاملاً به سود شاگردان یورگن کلوپ برگردد.

 

لیورپول برای صعود به فینال باید 90 دقیقه دیگر برابر فولام بازی کند که آن بازی چهارشنبه چهارم بهمن از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه کریون‌کاتج لندن برگزار خواهد شد.

 

قرمزپوشان مرسی‌ساید در صورت صعود به فینال به مصاف برنده نبرد چلسی و میدلزبورو خواهند رفت که مسابقه رفت آنها با برتری یک بر صفر میدلزبورو در خانه همراه بود.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------