آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

شرط بازگشت برانکو به ایران



برانکو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
نزدیکان برانکو اعتقاد دارند اگر برانکو بخواهد برای یکی، دوسال دیگر در ایران باشد همسر او مخالفتی نخواهد کرد.

روزنامه فرهیختگان نوشت: در اینکه برانکو قلبا دوست دارد به پرسپولیس برگردد شکی وجود ندارد اما او مربی باهوشی است و خوب می‌داند توقع هواداران این تیم از او خیلی بالاست و با کمتر از قهرمانی راضی نیستند. از این رو طبیعی است برانکو برای بازگشت دوباره همه شرایط را سنجیده و یک تصمیم درست بگیرد. در همین راستا او وقتی پیشنهاد اولیه باشگاه پرسپولیس را دید کمی از مدیریت این باشگاه ناامید شد. اول اینکه چرا خود مدیریت برای مذاکره به امارات نیامده، چرا به وی پیشنهاد کوتاه‌مدت داده‌اند و مهم‌تر از آن مالیاتش را هنوز به‌طور کامل پرداخت نکرده‌اند.

 

برانکو با توجه به همه پالس‌های منفی که برایش فرستاده بودند تصمیم گرفت به پیشنهاد اولیه باشگاه پرسپولیس پاسخ منفی دهد و حالا منتظر است واکنش این باشگاه را ببیند. در این میان هواداران پرسپولیس در فضای مجازی خواهان تلاش باشگاه برای راضی کردن برانکو شدند تا جایی که مدیران این باشگاه برای رهایی از انتقادها جلسه اضطراری تشکیل دادند و مصوب کردند برای برگرداندن برانکو دست از هیچ تلاشی برندارند. اما برانکو به پرسپولیس باز خواهد گشت یا نه؟ در این زمینه یکی از نزدیکان برانکو در ایران گفت اگر باشگاه پرسپولیس در مذاکرات بعدی مدیریتش را جلو فرستاده و مدیریت هم به وی اطمینان دهد که باشگاه مشکلی برای آمدن دستیاران او به ایران، تقویت تیم و موارد ضروری دیگر ندارد، او مشتاق به بازگشت خواهد شد. اتفاقی که هیچ یک از آنها در مذاکرات اولیه عمدی یا سهوی شکل نگرفت و طبیعی بود مرد کروات ‌انگیزه‌اش برای بازگشت دوباره به پرسپولیس فروکش کند.

 

خانواده برانکو مخالف نیستند

رضا درویش در مصاحبه تلویزیونی اخیرش مدعی شد برانکو گفته به خانواده‌اش قول داده می‌خواهد بعد از پایان کار در عمان برای مربیگری به اروپا برگردد و یک پیشنهاد هم از این قاره دارد. درواقع ادعای درویش و باشگاه پرسپولیس این است تنها دلیلی که برانکو پیشنهاد اولیه این باشگاه را نپذیرفته همین است. اما نزدیکان برانکو این موضوع را رد کرده‌اند و اعتقاد دارند اگر برانکو بخواهد برای یکی، دوسال دیگر در ایران باشد همسر او مخالفتی نخواهد کرد و اتفاقا دخترش بسیار از این موضوع استقبال می‌کند. از این جهت که دختر برانکو دوبار در زمان حضور پدرش در ایران به کشورمان سفر کرده و بسیار از میهمان‌نوازی هموطنان‌مان لذت برده است. از این رو او یکی از مشوقان حضور پدرش در پرسپولیس است.

 

برانکو و ماموریت ناتمام در ایران

برانکو در چندسال اخیر بارها به دوستان ایرانی و حتی دستیارانش گفته که در پرسپولیس به آنچه می‌خواست نرسیده و یک ماموریت ناتمام در ایران دارد که همان قهرمان کردن پرسپولیس در آسیاست. او با این تیم به فینال آسیا راه یافته اما هنوز حسرت از دست دادن این جام را می‌خورد. با توجه به همین مساله برانکو در مدت زمان حضورش در عمان همواره به بازگشت دوباره به پرسپولیس فکر می‌کرده و حتی عنوان داشته که دوست دارد پرسپولیس آخرین تیمی باشد که در آن مربیگری می‌کند. همه این صحبت‌های برانکو نشان می‌دهد او برای حضور دوباره در پرسپولیس اشتیاق زیادی داشته و دارد اما زمانی به این تیم برمی‌گردد که شرایط را مهیا ببیند. از این رو باید دید درویش که از سوی هیات‌مدیره ماموریت یافته تا برانکو را برگرداند، می‌تواند شرایط را برای بازگشت او فراهم کند یا نه.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------