آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

چک گلر استقلالی برگشت خورد/ خدابنده‌لو در آستانه پیوستن به پرسپولیس



علیرضا رضایی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دروازه‌بان فصل گذشته استقلال موفق نشد مطالبات توافق شده خود را از این باشگاه دریافت کند.

به گزارش ورزش سه، علیرضا رضایی که با حسن نیت خود بخش عمده‌ای از مطالبات خود را (۱۷ میلیارد) به استقلال بخشید و با دریافت چکی مدت‌دار به مبلغ حدود ۴ میلیارد از این تیم جدا شد، نتوانست طبق وعده این تیم، مطالباتش را دریافت کند و این چک برگشت خورد.



این در حالی بود که رضایی در زمان بخشش مطالبات خود به باشگاه استقلال از مدیران این باشگاه وعده گرفته بود که موانع بازی‌اش در تیم جدید نیز برطرف شود اما بعد از عقد قرارداد با شمس آذر، این مسئله نیز حل نشد و تماس‌هایش از سوی آبی‌ها بی‌پاسخ ماند و به این ترتیب نیم فصل دور از بازی و حضور در ترکیب بود.

 

او  البته قصد دارد بحث خود در خصوص مطالباتش از استقلال را دنبال کند و بابت اینکه علیرغم حسن نیتی که نشان داده از سوی این باشگاه مورد توجه قرار نگرفته گلایه دارد.

 

رضایی که اکنون با پیشنهاداتی از سوی تیم‌های لیگ برتری مواجه شده، قصد دارد طی روزهای آتی مقصد مناسبی برای خود انتخاب کرده و بازگشتی دوباره داشته باشد و باید دید قادر خواهد بود اتفاقات چند وقت اخیر را فراموش کرده و با نمایشی موفق، شرایط خود را تغییر دهد یا خیر.

 

***

 

خدابنده‌لو یک قدم تا پرسپولیسی شدن

مدیران پرسپوليس ساعاتی پیش با همتای رفسنجانی خود برای انتقال هافبک این تیم به جمع سرخ‌پوشان به توافقات نسبی دست یافتند.

 

خدابنده‌لو ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در شرایطی که بحث انتخاب سرمربی بعدی نیمکت پرسپوليس کاملا داغ است و این تیم بعد از قطع همکاری یحیی گل‌محمدی به دنبال جانشین وی است، مدیران این تیم پیگیر وضعیت تقویت اسکواد برای نیم فصل دوم‌ نیز هستند.

 

بعد از اینکه با اعلام یحیی گل‌محمدی مبنی بر ارائه لیست نقل و انتقالاتی به درویش پیش از دیدار پایانی نیم فصل، آنها پیگیر وضعیت نفرات مدنظر کادرفنی خود بودند، اکنون با تغییر شرایط در بخش نیمکت تیم، این پیگیری همچنان ادامه یافته است.

 

در تازه‌ترین اقدام این باشگاه طی روزهای اخیر و بعد از جلساتی که با یکی از بازیکنان مدنظر خود برای ادامه فصل داشت، توافقات نهایی برای انتقال محمد خدابنده‌لو را صورت داده است. مدیران دو باشگاه پرسپوليس و مس رفسنجان ساعاتی پیش نیز در این زمینه جلسه‌ای برگزار کرده و برای دریافت رضایت‌نامه نیز چانه‌زنی‌های لازم را دنبال کردند.

 

به نظر می‌رسد این انتقال را باید نهایی شده تلقی کرد و طی ساعات آتی، پرسپوليس به‌صورت رسمی از اولین خرید پنجره زمستانی خود رونمایی خواهد کرد.

 

با توجه به اینکه پرسپوليس با جدایی میلاد سرلک که مشمول خدمت سربازی شده، نیاز به بازیکنی در خط میانی خود داشت، یحیی گل‌محمدی نیز برای دومین‌بار نام این بازیکن را در لیست خرید خود قرار داده بود. با این حال مدیران باشگاه صرف تقویت تیم و علی‌رغم جدایی یحیی‌، مذاکرات را با این بازیکن دنبال کرده و در نهایت موفق شدند به توافقات لازم دست یابند و باید دید این توافق چه زمانی نهایی شده و از این بازیکن به عنوان خرید جدید سرخ‌پوشان رونمایی خواهد شد.

 

خدابنده‌لو‌ پیش از این در فصل گذشته نیز موردتوجه پرسپوليس و یحیی گل‌محمدی نیز قرار داشت اما اختلافات شکل گرفته باعث شد تا او مجبور به انتخاب دیگری شده و پیشنهاد گل گهر سیرجان را بپذیرد.

 

یکی از تیرهای نقل و انتقالاتی پرسپولیس به سنگ خورد

باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی طبق برنامه و لیست یحیی گل محمدی پیش می‌رود تا زمان را از دست ندهد.

 

از حدود ده روز قبل تلاش‌های باشگاه برای جذب بازیکنان مد نظر سرمربی مستعفی پرسپولیس آغاز شده و راه‌های به خدمت گرفتن این بازیکنان مرور شده و مذاکرات اولیه هم انجام شده است.

 

در یکی از این موارد قرار بود پرسپولیس محمدرضا آزادی مهاجم تیم نساجی را به خدمت بگیرد اما از آنجایی که نساجی با کمبود مهاجم مواجه است صورت گرفتن این انتقال دشوار بود و باشگاه نساجی حاضر به صدور رضایتنامه نمی‌شد. به همین خاطر بعد از این ماجرا صحبت از معاوضه بازیکن بین دو تیم پیش آمد که سرانجام این اتفاق هم رخ نداد و جذب آزادی از باشگاه نساجی به بن بست خورد.

 

با این حساب پرسپولیس باید دنبال مهاجم دیگری باشد و برای نقل و انتقالات زمستانی روی گزینه‌های دیگر تمرکز کند هر چند در نقل و انتقالات زمستانی بعید است به این راحتی گزینه باکیفیت دیگری مناسب با شرایط پرسپولیس یافت شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------